- Pręt/Rozpórka: Popychacz
- Długość 1/Długość 2 [mm]: 280
- Rozmiar gwintu 1: M10X1,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260245 |
AYD | 9602021 |
BORG BECK | BDL6583 |
CORTECO | 49398912 |
CTR | CL0519 |
CTR | CLRE3 |
DELPHI | TC1161 |
FAG | 818 0207 10 |
FAI | SS2475 |
FEBI | 21044 |
FEBI | 43319 |
FIAT | 6000618859 |
FIRST LINE | FDL6583 |
FIRST LINE | FDL6583HD |
GM | 091167000 |
GM | 093858917 |
GM | 93858917 |
HBJAKOPART | J4961043 |
JAPANPAR | SI119 |
LEMFO | 2551302 |
LEMFO | 3818701 |
LYNXAUTO | C7084LR |
METALCAUCH | 04457 |
MEYLE | 16160600003HD |
MILES | DB78153 |
MONROE | L10606 |
MOOG | RELS2095 |
NISSA | 5461600Q0A |
NISSA | 5461600Q0J |
NISSA | 5461600QAC |
NISSA | 5461900Q0A |
NK | 5113621 |
OCAP | 0503809 |
OCAP | 0503878 |
OCAP | 0504394 |
OPEL | 4407573 |
OPEL | 4408904 |
OPEL | 4417973 |
OPEL | 93450030 |
OPTIMAL | G7884 |
RENAU | 546180393R |
RENAU | 546181944R |
RENAU | 7711160426 |
RENAU | 8200002870 |
RENAU | 8200661217 |
RENAU | 8660005547 |
RTS | 9790406 |
SASIC | 4005141 |
SIDEM | 5661 |
SIDEM | 6160 |
SKF | VKDS346019 |
TALOSA | 5006291 |
TEKNOROT | R620 |
TEKNOROT | R620T |
TRW | JTS432 |
VAUXH | 91167000 |
VAUXH | 93858917 |
MERCEDES-BENZ
|
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.
Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.
Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.