- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 236,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Dodaj opinię
(15.12.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora KAMOKA 9030321 (Oś przednia po obydwu stronach)
(13.01.2019)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora KAMOKA 9919064 (Oś przednia po obydwu stronach)
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21306 |
A.B.S. | 260173 |
ASMETAL | 26FR0100 |
AUTLOG | FT1772 |
AUTOMEGA | 110024110 |
BENDIX | 042938B |
BIRTH | BX0026 |
BORG BECK | BDL6562 |
BSG | BSG 30-310-047 |
CAUTEX/ADL | 080174 |
CORTECO | 49400163 |
CTE | CSL03057 |
DELPHI | TC1557 |
DELPHI | TC720 |
DYS | 30-63237 |
ETS | 06.LB.365 |
EUROBRAKE | 59145112503 |
FAI | BLR006 |
FARE SA | F0019FO |
FEBI | 07989 |
FEBI | 10323 |
FEBI | 19279 |
FEBI | 19299 |
FIRST LINE | FDL 6354 |
FIRST LINE | FDL 6368 |
FIRST LINE | FDL 6461 |
FIRST LINE | FDL 6562 |
FLENNOR | FL749-H |
FORD | 1 004 018 |
FORD | 1 061 631 |
FORD | 1 067 818 |
FORD | 1 071 336 |
FORD | 1 106 269 |
FORD | 1 130 273 |
FORD | 1 661 237 |
FORD | 1S61 3B438 AA |
FORD | 6 198 621 |
FORD | 6 960 036 |
FORD | 89FB 3B438 A1E |
FORD | 93BB 3B438 CA |
FORD | 96 FB 3B438 AB |
FORD | 96FB 3B438 AB |
FORD | 98AG 3B438 AB |
FORD | YS71 3B438 AA |
FORMPART | 1508005 |
FRAP | 2227 |
GSP | S050484 |
IMPERGOM | 37174 |
KAWE | 8500 16623 |
KEY PARTS | KDL6562 |
KRAFT AUTO | 4302022 |
LEMFO | 18048 |
LEMFO | 18048 02 |
LEMFO | 22003 02 |
LEMFO | 26662 |
LEMFO | 26662 02 |
MAPCO | 19604HPS |
MAPCO | 19605 |
MAPCO | 19605HPS |
MAPCO | 19608 |
MAXGEAR | 72-1241 |
MAXGEAR | 72-1601 |
METZGER | 53022518 |
MEYLE | 716 060 0001 |
MEYLE | 716 060 0002 |
MEYLE | 716 060 0090/HD |
MONROE | L16623 |
MOOG | FD-LS-0090 |
MOOG | FD-LS-4114 |
NIPPARTS | J4963010 |
NK | 5112503 |
OCAP | 0500394 |
OCAP | 0501329 |
OCAP | 0504162 |
OCAP | 501329 |
OPENPARTS | SSL1056.11 |
OPTIMAL | G7-510 |
OPTIMAL | G7-512 |
OPTIMAL | G7-809 |
OSSCA | 01476 |
PEX | 12.05.024 |
PEX | 12.05.117 |
PEX | 12.05.445 |
QUICKSTEER | LS7049 |
QUINTON HA | QLS2910S |
QUINTON HA | QLS3075S |
RIW | FO4020 |
RTS | 97-90689 |
RUV | 915220 |
RUV | 915228 |
RUVILLE-BR | 915228 |
SASIC | 9005007 |
SBS | 19145112503 |
SIDEM | 3160 |
SIDEM | 3260 |
STATIM | W.215 |
STELLOX | 56-00040-SX |
SWAG | 50 79 0002 |
SWAG | 50 79 0003 |
SWAG | 50 91 9279 |
SWAG | 50790002 |
SWAG | 50790003 |
TALOSA | 50-01015 |
TOPRAN | 301 351 |
TRISCAN | 8500 16601 |
TRISCAN | 8500 16602 |
TRISCAN | 8500 16611 |
TRW | JTS130 |
TRW | JTS259 |
TRW | JTS405 |
VAICO | V25-0028 |
VAICO | V25-7012 |
VEMA | 15025 |
FORD
|
MAZDA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora EUROREPAR 1634876080 | EUROREPAR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora EUROREPAR 1634877980 | EUROREPAR | Brak ceny |
Sworzeń wahacza EUROREPAR 1634864280 | EUROREPAR | Brak ceny |
VEMA 22289 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora VEMA 26336 | VEMA | Brak ceny |
VEMA 26345 | VEMA | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.