- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Średnica [mm]: 18
- Wymiar gwintu: M8x1,25
- Dla numeru OE: 6N0411315C
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Dodaj opinię
(31.05.2019)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora SASIC 2300030 (Oś przednia po obydwu stronach)
(11.06.2013)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora SASIC 0875505
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 17745 |
BIRTH | 5589 |
DELPHI | TC2027 |
FAG | 818018810 |
FARE SA | 2853 |
FEBI | 25184 |
FRAP | 1756 |
IMPERGOM | 37290 |
MAPCO | 498621 |
MEYLE | 1004110008 |
MGA | SA5054 |
MOOG | VOLS0463 |
NK | 5112304 |
OBTEC | 19145112304 |
OCAP | 0181011 |
OPTIMAL | G7658 |
QUINTON HA | QDL3060S |
REDAELLI R | 6514 |
SBS | 19145112304 |
SEAT | 6N0411315 |
SEAT | 6N0411315C |
TRW | JTS397 |
VW | 6N0411315 |
VW | 6N0411315C |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Sasic to francuski producent części samochodowych, obecny na rynku od wczesnych lat 30. XX wieku. Auto części Sasic to przede wszystkim elementy gumowo-metalowe oraz części zawieszenia. W ofercie francuskiego przedsiębiorstwa znaleźć można m.in. wszelkie niezbędne w pojazdach mechanicznych uszczelki, a także tuleje i stabilizatory. Warto podkreślić, że firma stale poszerza swój asortyment, dołączając do niego części należące do innych układów samochodowych. Wysoko cenione są między innymi sprzęgła Sasic.
Firma Sasic to producent części oryginalnych i zamiennych. Wiele produktów tej marki trafia na linie montażowe producentów samochodowych, zwłaszcza francuskich. W tych samych fabrykach, w których powstają oryginalne części samochodowe Sasic, konstruowane są również części zamienne tej marki. Tym samym na aftermarket trafiają części o jakości nieodbiegające od oryginałów.
Części samochodowe Sasic przeznaczone są do montażu głównie w samochodach europejskich. Oferta producenta zaspokaja potrzeby niemal wszystkich posiadaczy samochodów francuskich. Przedsiębiorstwo produkuje również dużo auto części do pojazdów produkcji niemieckiej czy włoskiej. Ponadto w asortymencie wciąż przybywa auto części Sasic przeznaczonych do samochodów azjatyckich.