- Długość sieci [mm]: 158
- Szerokość sieci [mm]: 234
- Głębokość sieci [mm]: 42
- Ciężar [kg]: 0,752
- Dla numeru OE: 1H2 819 031 A
Dodaj opinię
(12.11.2017)
Opinia wystawiona dla Nagrzewnica ogrzewania kabiny SWAG 30 91 4741
(06.11.2016)
Opinia wystawiona dla Nagrzewnica ogrzewania kabiny SWAG 30 91 4741
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 003-015-0001 |
AKS DASIS | 049050N |
AUDI | 192 819 031 |
AUDI | 192 819 031 B |
AUDI | 1H2 819 030 |
AUDI | 1H2 819 031 |
AUDI | 1H2 819 031 A |
AUDI | 1H2 820 031 |
AUDI | 358 820 031 |
AUTOGAMMA | 101776 |
AVA | VN6069 |
BAPMIC | BF0733900007 |
BBR | 002-60-00062 |
BH SERVICE | 8FH 351 311-011 |
BH SERVICE | 8FH 351 311-061 |
DIEDERICHS | DCM1242 |
EACLIMA | 45C77004 |
FEBI | 15904 |
HELLA | 8FH 351 311-061 |
KAGER | 32-0134 |
KRAFT AUTO | 9910001 |
MAG | 350218447000 |
MAHLE | AH 71 000S |
MTR | CA72921 |
NISSENS | 73961 |
NRF | 58623 |
ORDONEZ | 2066919 |
OSSCA | 00881 |
PATRON | PRS2077 |
PRASCO | AD016H003 |
PRASCO | VN6069 |
RIDEX | 467H0024 |
SEAT | 1H2 819 031 A |
SKODA | 1H2 819 031 A |
SOMORA | 350550 |
STELLOX | 10-35116-SX |
Stark | SKHE-0880023 |
THERMOTEC | D6W019TT |
TOPRAN | 108 613 |
TTC | 07.59.022 |
VALEO | 812031 |
VEMO | V15-61-0006 |
VITALE | VW812031 |
VW | 192 819 031 |
VW | 192 819 031 B |
VW | 1H2 819 030 |
VW | 1H2 819 031 |
VW | 1H2 819 031 A |
VW | 1H2 820 031 |
VW | 358 820 031 |
WEZEL | 58006069 |
WILMINK | WG2030406 |
WILMINK | WG2180188 |
WILMINK | WG2228594 |
ZEKKERT | MK-5013 |
vika | 28190013501 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.
Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.
Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.