- Długość [mm]: 1640
- Szerokość [mm]: 21,4
- Ilość żeber: 6
- Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABA AUTOMO | 6PK1623 |
ABA AUTOMO | 6PK1640 |
ACEMARK | 143169 |
AE | MVB1642R6 |
AUTEX | 6PK1635 |
AUTEX | 6PK1640 |
AUTEX | 6PK1642 |
AUTLOG | KR2001 |
AYWIPARTS | AW2130316 |
BGA | 6PK1642 |
BOSCH | 1 987 948 305 |
BOSCH | 1 987 948 492 |
CITRO | 96 765 531 80 |
CONTI | 6PK1635 |
CONTI | 6PK1642 |
CONTI_CN | 6PK1635 |
CONTI_CN | 6PK1642 |
DAYCO | 6PK1640 |
DELPHI | MR61640 |
DT SPARE P | 11.12084 |
DT SPARE P | 13.43513 |
EUROREPAR | 1609321280 |
FARE SA | 10325 |
FEBI | 39793 |
FLENNOR | 6PK1640 |
FORD | 1 102 827 |
FORD | 1 206 466 |
FORD | 1 731 727 |
FORD | 1S7Q6C301CA |
FORD | 2C1Q6C301AA |
FORD | CC1Q6C301CB |
FORD | EJ6K1642 |
GATES-AU | 6PK1640 |
GATES | 6PK1640 |
GMB | 6PK1642 |
GMB | 6PK1645 |
GOODYEAR | 6PK1637 |
GOODYEAR | 6PK1637G |
GOODYEAR | 6PK1640 |
GOODYEAR | 6PK1640G |
HUTCHINSON | 1637 K 6 |
HUTCHINSON | 1640 K 6 |
HUTCHINSON | 1642 K 6 |
INA | 537 0128 10 |
INA | FB6PK1635 |
INA | FB6PK1640 |
IPD | 29-6PK1635 |
IPD | 29-6PK1640 |
IPD | 29-6PK1642 |
ITN | 6PK1637 |
ITN | 6PK1640 |
JPG | 1118107500 |
KAVO PARTS | DMV-5529 |
KLAXCAR | 6PK1638 |
KSHEUROPE | 6PK1640 |
LUCAS | 6PK1637L |
LUCAS | 6PK1640L |
LUCAS_ENGI | 5PK1025L |
LUCAS_ENGI | 6PK1637L |
LUCAS_ENGI | 6PK1640L |
LYNXAUTO | 6PK1640 |
MAG | 340611001635 |
MAG | 340611001642 |
MAG | 341200004506 |
MAG | 341200004507 |
MAPCO | 261642 |
MAPCO | 27642/3 |
MERCE | 003 993 21 96 |
MERCE | A003 993 21 96 |
METZGER | 6PK1640 |
MEYLE | 050 006 1637 |
MEYLE | 050 006 1642 |
MGA | CS61640 |
MITSUBOSHI | 6PK1625 |
MITSUBOSHI | 6PK1630 |
MITSUBOSHI | 6PK1635 |
MITSUBOSHI | 6PK1640 |
MITSUBOSHI | 6PK1685 |
MOTRIO | 8660002760 |
MOTRIO | 8671018498 |
MOTRIO | 8671018536 |
OPTI | 6 PK 1642 |
OPTI | 6PK 1640 |
PATRON | 6PK1635 |
PATRON | 6PK1638 |
PEUGE | 96 765 531 80 |
PROCODIS F | 6PK1635 |
PROCODIS F | 6PK1642 |
QUINTON HA | QBR61638 |
ROULUNDS | 6K1635 |
ROULUNDS | 6K1642 |
RUV | 6PK1642 |
SASIC | 1774050 |
SASIC | 6PK1640 |
SKF | VKMA 34030 |
SKF | VKMA 34031 |
SKF | VKMV 6PK1636 |
SKF | VKMV 6PK1640 |
SKF | VKMV 6PK1642 |
SNR | CA6PK1640 |
SWAG | 60 93 9793 |
TRIALLI | 6PK1635 |
TRIALLI | 6PK1642 |
TRISCAN | 8640 601640 |
TTC | 08.19.075 |
VEYANCE | 6PK1637 |
VEYANCE | 6PK1637G |
VEYANCE | 6PK1640 |
VEYANCE | 6PK1640G |
WILMINK | WG1033888 |
WILMINK | WG1153090 |
WILMINK | WG1430942 |
WILMINK | WG1781589 |
WILMINK | WG1781590 |
WILMINK | WG1907076 |
CITROËN
|
FORD
|
MERCEDES-BENZ
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.