Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu EUROREPAR 1633127380

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
1633127380
Pasek rozrządu EUROREPAR 1633127380
  • Pasek rozrządu EUROREPAR 1633127380 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
  • Producent:
    EUROREPAR
  • Szerokość [mm]:
    17
  • Ilość zębów:
    104
  • Ciężar [kg]:
    0,073
  • Długość [mm]:
    991
  • Stan:
    Fabrycznie nowy

    Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 1633127380 firmy EUROREPAR

Parametry:
  • Szerokość [mm]: 17
  • Ilość zębów: 104
  • Ciężar [kg]: 0,073
  • Długość [mm]: 991

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 1633127380 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACDELCO AB11044S
AE TB243
AE TB304
BH SERVICE 9XR 376 817-101
BOSCH 1987949034
CITRO 081656
CITRO 94560702
CITRO 96029000
CITRO 96140147
CITRO 9614014780
CITRO 97522930
CITRO 97532676
CONTI 6589502
CONTI 6589549
CONTI 9497
CONTI CT564
CONTI CT718
CONTI HTD991-9.525M-15
CONTI HTD991-9.525M-17
CONTI HTD9919525M15
CONTI HTD9919525M17
CONTI HTD991X15
CONTI STD991-9.525M-15
CONTI STD9919525M15
DAYCO 104RP150
DAYCO 104RP170
DAYCO 104RP170H
DAYCO 104RP170H/1
DAYCO 104RPP150
DAYCO 104SP150
DAYCO 104SP170
DAYCO 104SP170H
DAYCO 104SPP150
DAYCO 104SPP170
DAYCO 94353
DAYCO 94357
DS 081656
FAI 35104
FEBI 11217
FERODO IND 48-15607
FERODO IND 48-53627
FIRST LINE FTB3422
FIRST LINE FTB3430
FLENNOR 4016V
GATES 5127XS
GOODYEAR 104H95P150
GOODYEAR 104H95P170
GOODYEAR 104H95T170
GOODYEAR G1077
GOODYEAR G1077H
GOODYEAR G1370
H.HESS/HEL 9XR 376 817-101
HAVAM VS9251
HAVAM VS9520
HEPU 29-0018
HUTCHINSON 104HTDP17
HUTCHINSON 104HTDPX15MM
HUTCHINSON 104HTDPX17MM
INA 536012910
KLEBER 2.104.150
KLEBER 2.104.170
KLEBER HP2.104.170
LUCAS_ELEC KCB181
LUCAS_ELEC KCB193
MAG 340018181012
MEYLE 051 104 1012
MOPR MTB160
OPTI HR58104X17MM
OPTI HRL58104X17MM
OPTI ZRK1114
PEUGE 081636
PEUGE 081642
PEUGE 081656
PEUGE 96140147
QUINTON HA QTB206
QUINTON HA QTB206B
ROULUNDS 104CP150
ROULUNDS 104HP150
ROULUNDS 104HP170
ROULUNDS RR1006
ROULUNDS RR1012
RUV 556609
SASIC 1760012
SKF SKF09406
SKF TB03100
SKF VKMT03100
SWAG 64020005
TRISCAN 86455127XS
UNIPART GTB1107
UNIPART GTB1127B
UNIPART GTB1127XS
VEYANCE 104H9.5P150
VEYANCE 104H9.5P170
VEYANCE 104H9.5T170
VEYANCE G1077
VEYANCE G1077H
VEYANCE G1370

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek rozrządu 1633127380 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

MEGA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
5.0 (4 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

TOP10 popularnych pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych

TOP10 pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych. Które aspekty używania wielosezonówek najbardziej interesują kierowców?

Nasi eksperci każdego dnia dostają od Was dziesiątki pytań o opony całoroczne. Czy warto je wybierać? Jak sprawdzą się na naszych drogach? Jak wpływają na zużycie paliwa? Na te i inne pytania postanowił odpowiedzieć specjalista iParts.pl na co dzień zajmujący się m.in. właśnie oponami. Zobaczcie, jaka będzie jego reakcja na 10 najczęściej zadawanych pytań o opony całoroczne.

czytaj więcej >
Jaki akumulator wybrać do mojego samochodu? Na co zwracać uwagę?

Jaki akumulator wybrać do samochodu? Wskazania producenta kontra własne potrzeby i doświadczenia

Gdy przychodzi do kupna nowego akumulatora, okazuje się, że kierowcy dzielą się na tych, którzy wybierają akumulator na podstawie zaleceń producenta auta oraz na tych, którzy zdają się głównie na własne potrzeby i doświadczenie. Którzy z nich mają rację? Którzy robią to lepiej? Jak powinno się wybierać akumulator do samochodu i na co każdorazowo warto zwracać uwagę przy tej okazji?

czytaj więcej >
TOP 10 najczęściej powtarzanych mitów na temat opon zimowych. Co koniecznie powinniście wiedzieć o zimówkach?

TOP 10 najczęściej powtarzanych mitów na temat opon zimowych. Co koniecznie powinniście wiedzieć o zimówkach?

Środek zimy to najlepszy moment na rozmowę o oponach zimowych. W końcu to zimą najmocniej odczuwamy ich znaczenie. I choć wielu kierowców ma sporą praktykę w jeździe na oponach zimowych, wciąż żywe są wśród nas mity mogące na tę praktykę bardzo niekorzystnie wpłynąć. Co to za mity? Jakie to nieprawdziwe informacje na temat opon zimowych krążą w społeczności polskich kierowców?

czytaj więcej >
Uszkodzenie opony po wjechaniu w dziurę. Jak postępować i na co uważać w takim przypadku?

Uszkodzenie opony po wjechaniu w dziurę. Jak postępować i na co uważać w takim przypadku?

Być może dziurawe drogi nie są już w Polsce tak częstym zjawiskiem jak kiedyś, ale nadal się zdarzają. Zwłaszcza wiosną, gdy wraz ze śniegiem, miejscami znika też część asfaltu. I gdy ktoś wjedzie z impetem w taką wyrwę w drogowej rzeczywistości, uszkodzenie opony ma jak w banku. Co wówczas? Jak dochodzić odszkodowania za uszkodzoną oponę? W jaki sposób ubezpieczyciele próbują wykpić się od odpowiedzialności i jak bronić się przed tym przy użyciu przepisów prawa?

czytaj więcej >

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

EUROREPAR

Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek.  Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.

W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.

Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze