- Ilość zębów: 124
- Długość [mm]: 1181
- Szerokość [mm]: 26,4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AE | TB375 |
AIRTEX | TB-0030 |
AUDI | 074 109 119F |
AUDI | 074 109 119H |
BEHR | 9XR 376 820-131 |
BH SERVICE | 9XR 376 820-131 |
BOSCH | 1 987 949 409 |
BRT | PBTK290 |
BUGATTI | BKCD0697 |
CONTI | CT755 |
DAYCO | 94405 |
DELPHI | TB5298R |
DT SPARE P | 11.12042 |
FEBI | 12668 |
FEBI | 12669 |
FLENNOR | 4235V |
GATES-AU | T765 |
GATES | 5346XS |
GK | 791262 |
GOODYEAR | G1191H |
GRAF | TP399 |
HELLA | 9XR 376 820-131 |
HEPU | 29-0257 |
HUTCHINSON | 124 AH 26.5 |
INA | 530 0160 10 |
INA | 536 0143 10 |
JPG | 1112102900 |
JPG | 1112102909 |
KWP | TW399 |
LEMFO | 14617 01 |
LUCAS | LDK0139 |
LUCAS_ENGI | LDK0139 |
LYNXAUTO | 124KL26.5 |
MAG | 340018181294 |
MAG | 341200000161 |
MAG | 341200000754 |
METELLI | 29-0399 |
MGA | CD0191 |
MITSUBOSHI | 124ZBS26 |
OPTI | ZRK 1241 |
OPTIMAL | R-1248 |
OPTIMAL | SK-1570 |
OSSCA | 13893 |
PEX | 20.2360 |
PROCODIS F | 07CD55 |
QUINTON HA | QTB377 |
ROULUNDS | RR1294 |
SNR | CD969 |
SNR | KD457.41 |
SNR | KD457.43 |
SWAG | 30 02 0013 |
SWAG | 30 02 0021 |
SWAG | 32 02 0003 |
TECHNOX | KD20323 |
TRISCAN | 8645 5346xs |
VEYANCE | G1191H |
WILMINK | WG1151429 |
WILMINK | WG1253968 |
WILMINK | WG1464968 |
WILMINK | WG1795133 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.