- Szerokość [mm]: 26
- Średnica zewnętrzna [mm]: 76,0
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Ciężar [kg]: 0,23
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 32541VV |
ABA AUTOMO | YP505276 |
ABA AUTOMO | YP505276.1 |
ACEMARK | 143507 |
AKRON-MALÒ | 1570304 |
ASAM | 74633 |
AUDI | 1J0 145 276 |
AUDI | 6QD 145 276 |
AUTEX | 652074 |
AUTLOG | RT1236 |
AUTOKIT | 03.80782 |
AUTOKIT | 03.81465 |
AUTOMEGA | 210150010 |
AUTOTEAM | A05368 |
Aslyx | AS-507029 |
BAPMIC | BF0422540016 |
BGA | DC0118 |
BMS | BMS 206 |
BSG | BSG 90-615-014 |
BTA | E2W0000BTA |
BTE | 803600 |
BUGATTI | BTOA3649 |
BUGIAD | BSP23381 |
CAFFARO | 22-99 |
CALIBER | 10363 |
CAUTEX | 752426 |
CONTI | V85531 |
CORAM | CT1059 |
DAYCO | APV2523 |
DENCKERMAN | P300004 |
DEXWAL | 03-1261TN |
DEXWAL | 03-276 |
DYNAMATRIX | DT31044 |
DÜRER | GA83027 |
EGT | 291435EGT |
FARE SA | 15116 |
FARE-MX | 15116 |
FEBEST | 2388-CFNA |
FENOX | R34105 |
FLENNOR | FS99255 |
GATES-AU | 38054 |
GATES-MX | T38054 |
GATES-SEA | T38054 |
GATES | T38054 |
GK | 652074 |
GMB | GTA0330 |
HART | 363 538 |
HART | 369 474 |
HEPU | 15-1069 |
HUTCHINSON | T0258 |
IJS GROUP | 93-1230 |
INA | 529 0505 10 |
INA | 532 0346 10 |
IPD | 15-1069 |
JPG | 1118304600 |
KAMOKA | R0227 |
KM INTERNA | FI13420 |
KRAFT AUTO | 1220405 |
LORETT | TOA3649 |
LUCAS | LA0220 |
LYNXAUTO | PB-7125 |
Litens | 9511172 |
MAG | 331316170077 |
MAXGEAR | 54-0391 |
METALCAUCH | 49313 |
MEYLE | 100 009 0019 |
MGA | GA4390 |
MICHELIN E | SMAMP02392 |
MILES | AG03009 |
MOVIS | AST2498 |
MOVIS | AST3181 |
MS | R31044-PCS-MS |
Motrio | 8660002589 |
NTY | RNK-VW-002 |
OPTIMAL | 0-N1454 |
OSSCA | 22596 |
PATRON | PT31044 |
PLYOM | P752426 |
PROCODIS F | GA162 |
PROCODIS F | KGA3014 |
PROFIT | 1014-2392 |
PartsTec | PTA100-0068 |
QF | QF00100240 |
QF | QF33A00085 |
QH TALBROS | QTA1311 |
QUINTON HA | QTA1311 |
RECOFICIAL | 93-1230 |
REPKIT | RKT2498 |
REPKIT | RKT3181 |
RIDEX | 312D0005 |
RIDEX | 4172P0055 |
RIDEX | 542R0281 |
RUV | 55779 |
SASIC | 1626030 |
SEAT | 1J0 145 276 |
SEAT | 6QD 145 276 |
SIL | T4478 |
SIL | T5165 |
SKF BRAZIL | VKM 31044 |
SKF | VKM 31044 |
SKODA | 1J0 145 276 |
SKODA | 6QD 145 276 |
SNR | GA357.25 |
SNR | KA857.16 |
SNR | KAP857.141 |
STC | T449313 |
STELLOX | 03-40467-SX |
SWAG | 30 93 0859 |
SYNCRONIX | SY32034610 |
Stark | SKDG-1080004 |
TECHNOX | TP20498 |
TOPRAN | 110 377 |
TORQUE | KR5162 |
TREVI | TA1631 |
TRIALLI | CM 1803 |
TRIALLI | GD 737 |
TRISCAN | 8641 292011 |
VAICO | V10-1813 |
VEMA | 65594076 |
VW | 1J0 145 276 |
VW | 6QD 145 276 |
WILMINK | WG1428807 |
WILMINK | WG1992050 |
WILMINK | WG2148688 |
WXQP | 313575 |
ZEKKERT | SR-1018 |
ZPY | 1J0 145 276B |
ZPY | 6QD145276 |
alp | ALP-005504 |
vika | 21450592901 |
zentparts | Z23610 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka kierunkowa, zwana również prowadzącą, to niezbędny element układu paska klinowego. Odpowiada ona za zapewnienie paskowi odpowiedniego kąta przylegania do drugiego koła pasowego. Rolka prowadząca sprawia, że kąt jest niewielki, co zapobiega ślizganiu się paska. Tym samym właściwa, dobrze pracująca rolka kierunkowa odpowiada za poprawną pracę pompy wody czy też alternatora. Urządzenia te są bowiem napędzane przez pasek klinowy.
Standardowo rolkę prowadzącą wykonuje się z metalu. W tym celu wykorzystuje się głównie stal. Metal gwarantuje odporność na nacisk i generalnie odporność na zużywanie. Metalowa rolka prowadząca czasami może nawet wyjść cało ze zderzenia kilku części, będącego efektem zerwania się paska klinowego. Jednak nie wszystkie rolki kierunkowe są metalowe. Niektórzy producenci coraz mocniej promują modele wykonane z tworzywa sztucznego. Część z nich wykazuje niską wytrzymałość, jednak niektóre pod żadnym względem nie odbiegają od swoich metalowych odpowiedników.
Zagrożeniem dla metalowej rolki prowadzącej jest niewątpliwie korozja. Rdza to czynnik zagrażający w zasadzie wszystkim metalowym częściom samochodowym. Jednak najlepsze rolki od uznanych producentów pokrywane są warstwami ochronnymi, które zapobiegają korozji. Inny problem, który występuje w przypadku rolek, to zużycie wskutek nadmiernego naprężania paska klinowego. Warto pilnować optymalnego poziomu naprężenia. Jeżeli chodzi o części z tworzywa sztucznego, modele niskiej jakości mogą pękać po upływie stosunkowo krótkiego czasu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.