- Temperatura otwarcia [°c]: 89
- Średnica 1 [mm]: 45,5
- Średnica 2 [mm]: 29
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUGRO | 5100907Q |
BEHR | 6.707.82.399 |
BEHR | 6.707.89 |
BEHR | 6.707.89.399 |
BEHR | H.022.89 |
BEHR | TX8189D |
BLUEPRINT | ADN19230 |
BORGW WAHL | 4821.89 |
BORGW WAHL | 4821.89D |
CALORSTAT | 1542.89 |
CALORSTAT | 1542.89J |
CALORSTAT | TH1542.89J |
CITRO | 1338.21 |
CITRO | 1338.C8 |
CITRO | 96006231 |
FACET | 1.880.389 |
FACET | 1.880.389S |
FACET | 580389 |
FACET | 580389S |
FACET | 7.8389 |
FACET | 7.8389S |
FAE | 5304089 |
FEBI | 45705 |
FIRST LINE | FTK024 |
FIRST LINE | FTS168.89 |
GATES | TH10489G1 |
INTER | 75206 |
INTERMOTOR | 75206 |
JAPANPAR | VT-103 |
JAPKO | 38103 |
LADA | 200951306015 |
LADA | 201951306015 |
LADA | 210951306015 |
MAHLE | 6.707.89 |
MAHLE | 6.707.89.399 |
MAHLE | H.022.89 |
MAHLE | TX8189D |
MOTORAD | 2043-91 |
MOTORAD | 213-88 |
MOTORAD | 213-89 |
MOTORAD | 213.91 |
MOTORAD | 243-91 |
MOTORAD | 7213-88 |
MOTORAD | 7243-91 |
NIPPARTS | J1531017 |
NISSA | 21200-6F900 |
NISSA | 21200-6F901 |
PEUGE | 1338.21 |
PEUGE | 1338.C8 |
PEUGE | 96006231 |
QUINTON HA | QTH266 |
QUINTON HA | QTH266-1 |
QUINTON HA | QTH266K |
ROVER | GTS299 |
ROVER | PEL10019EVA |
TRISCAN | 86201691 |
VALEO | 819897 |
VALEO | 820912 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
BGA to firma założona już w 1929 roku. Posiada ona zatem ogromne doświadczenie, jako jeden z uczestników dynamicznego rozwoju technologii motoryzacyjnych. Przedsiębiorstwo zostało założone w Wielkiej Brytanii i do dzisiaj posiada angielski kapitał. Również główna siedziba i fabryka firmy mieszczą się w Wielkiej Brytanii. Niezmiennie od ponad 90 lat marka BGA jest niezależna. Części samochodowe BGA to elementy z wielu kategorii produktowych. Obecnie liczba referencji w katalogu producenta przekracza już 40 tysięcy. Szczególnie wysoko cenione są elementy układu sterowania i zawieszenia oraz układu wydechowego. Niemniej jednak kierowcy są zadowoleni również z kompletnych układów chłodniczych marki BGA, pomp samochodowych oraz wielu innych podzespołów od brytyjskiego producenta. Brytyjska firma posiada fabrykę, własne centrum dystrybucyjne oraz dobrze wyposażone laboratorium badawcze. Dlatego też części samochodowe BGA są coraz lepsze. Zespół naukowców, korzystając z zaawansowanego technologicznie sprzętu, nieustannie pracuje nad udoskonalaniem auto części BGA. Producent oferuje części samochodowe trafiające na aftermarket. Obecnie są one dystrybuowane do kilkudziesięciu krajów na całym świecie.