Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłoczek zacisku hamulca BUDWEG CALIPER 233868

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
233868
Tłoczek zacisku hamulca BUDWEG CALIPER 233868
  • Tłoczek zacisku hamulca BUDWEG CALIPER 233868 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
  • Producent:
    BUDWEG CALIPER
  • Lokalizacja w aucie:
    z lewej, z prawej, z tyłu
  • EAN:
    5705444386912
  • Średnica [mm]:
    38
  • Wysokość [mm]:
    50
  • Materiał:
    Stal
  • Stan:
    Fabrycznie nowy

    Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pojedyncze czesci 233868 firmy BUDWEG CALIPER

Parametry:
  • Średnica [mm]: 38
  • Wysokość [mm]: 50
  • Materiał: Stal

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pojedyncze czesci 233868 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
5.0 (4 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

TOP10 popularnych pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych

TOP10 pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych. Które aspekty używania wielosezonówek najbardziej interesują kierowców?

Nasi eksperci każdego dnia dostają od Was dziesiątki pytań o opony całoroczne. Czy warto je wybierać? Jak sprawdzą się na naszych drogach? Jak wpływają na zużycie paliwa? Na te i inne pytania postanowił odpowiedzieć specjalista iParts.pl na co dzień zajmujący się m.in. właśnie oponami. Zobaczcie, jaka będzie jego reakcja na 10 najczęściej zadawanych pytań o opony całoroczne.

czytaj więcej >
Jaki akumulator wybrać do mojego samochodu? Na co zwracać uwagę?

Jaki akumulator wybrać do samochodu? Wskazania producenta kontra własne potrzeby i doświadczenia

Gdy przychodzi do kupna nowego akumulatora, okazuje się, że kierowcy dzielą się na tych, którzy wybierają akumulator na podstawie zaleceń producenta auta oraz na tych, którzy zdają się głównie na własne potrzeby i doświadczenie. Którzy z nich mają rację? Którzy robią to lepiej? Jak powinno się wybierać akumulator do samochodu i na co każdorazowo warto zwracać uwagę przy tej okazji?

czytaj więcej >
TOP 10 najczęściej powtarzanych mitów na temat opon zimowych. Co koniecznie powinniście wiedzieć o zimówkach?

TOP 10 najczęściej powtarzanych mitów na temat opon zimowych. Co koniecznie powinniście wiedzieć o zimówkach?

Środek zimy to najlepszy moment na rozmowę o oponach zimowych. W końcu to zimą najmocniej odczuwamy ich znaczenie. I choć wielu kierowców ma sporą praktykę w jeździe na oponach zimowych, wciąż żywe są wśród nas mity mogące na tę praktykę bardzo niekorzystnie wpłynąć. Co to za mity? Jakie to nieprawdziwe informacje na temat opon zimowych krążą w społeczności polskich kierowców?

czytaj więcej >
Uszkodzenie opony po wjechaniu w dziurę. Jak postępować i na co uważać w takim przypadku?

Uszkodzenie opony po wjechaniu w dziurę. Jak postępować i na co uważać w takim przypadku?

Być może dziurawe drogi nie są już w Polsce tak częstym zjawiskiem jak kiedyś, ale nadal się zdarzają. Zwłaszcza wiosną, gdy wraz ze śniegiem, miejscami znika też część asfaltu. I gdy ktoś wjedzie z impetem w taką wyrwę w drogowej rzeczywistości, uszkodzenie opony ma jak w banku. Co wówczas? Jak dochodzić odszkodowania za uszkodzoną oponę? W jaki sposób ubezpieczyciele próbują wykpić się od odpowiedzialności i jak bronić się przed tym przy użyciu przepisów prawa?

czytaj więcej >

Pojedyncze czesci

Zacisk hamulcowy to urządzenie bezpośrednio odpowiedzialne za dociśnięcie klocków hamulcowych do tarczy. Zamontowane jest na zwrotnicy i składa się z wielu rozmaitych części. Współpraca sprawnych pojedynczych części zacisku hamulcowego jest niezbędna dla poprawnej pracy układu hamulcowego.

Standardowy zacisk hamulcowy to konstrukcja składająca się z obudowy przymocowanej do wspornika, który to jest nieruchomo przytwierdzony do zwrotnicy. Wspornik jest również miejscem mocowania klocków hamulcowych. Najważniejszą częścią zacisku hamulcowego jest natomiast tłok. W przypadku zacisku pływającego występuje tylko jeden, natomiast w zacisku stałym są dwa tłoki umieszczone po dwóch stronach tarczy hamulcowej. Impuls, zwykle w postaci sprężenia płynu hamulcowego, wprawia w ruch tłoki, które się wysuwają i wymuszają ruch klocków hamulcowych. W zaciskach stałych w dociskaniu klocka do tarczy bierze udział również trzpień prowadzący.

Istotne pojedyncze części zacisku hamulcowego to rozmaite sprężyny. Ze względu na prostotę budowy często ich znaczenie bywa lekceważone. Natomiast bez sprawnie funkcjonujących sprężyn nacisk tłoka na klocki hamulcowe w zacisku pływającym nie przyniósłby pożądanych skutków. Ponadto, większość zacisków hamulcowych wyposażonych jest w sprężynowe ograniczniki znajdujące się pomiędzy klockami.

Pojedyncze części zacisku hamulcowego mogą ulegać rozmaitym uszkodzeniom. Wspomniane sprężyny ulegają rozprężeniu, dochodzi też do poluzowania łączenia między obudową, a wspornikiem, czy zużycia tłoka. Ponadto, zagrożeniem dla sprawności zacisku hamulca jest wszelkiego rodzaju zanieczyszczenie. Zacisk wymaga również odpowiedniego smarowania, dla minimalizacji siły tarci wytwarzanej pomiędzy poszczególnymi elementami, podczas pracy tego urządzenia.

BUDWEG CALIPER

Budweg Caliper to firma motoryzacyjna obecna na rynku od 1978 roku. Przedsiębiorstwo zostało założone w Danii i do dzisiaj oparte jest na duńskim kapitale. Firma zajmuje się regeneracją części samochodowych, a konkretnie zacisków hamulcowych. Od początku swojej działalności przedsiębiorstwo jest bardzo mocno wyspecjalizowane. Całość oferty stanowią jedynie zaciski hamulcowe oraz zestawy naprawcze do zacisków. Niemniej jednak w katalogu znajduje się ponad 4500 pozycji. Tym samym częśći Budweg Caliper zaspokajają potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Zaciski hamulcowe Budweg Caliper to elementy przeznaczone do samochodów produkcji europejskiej i azjatyckiej. Regeneracja części przebiega według najwyższych standardów, dzięki czemu produkt końcowy nie odbiega jakością od większości części oryginalnych. Jednocześnie proces produkcji jest przyjazny środowisku, na co firma zwraca szczególną uwagę. Sama regeneracja jest procesem o wiele korzystniejszym dla środowiska niż produkcja nowych części. Dodatkowo części Budweg Caliper powstają z zastosowaniem rozwiązań proekologicznych. Dzisiaj firma Budweg Caliper należy do ścisłego grona liderów w obszarze swojej działalności.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze