- Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
- Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
- Długość całkowita [mm]: 53
- Średnica wewnętrzna [mm]: 12,2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 58,4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 210747 |
A.B.S. | 210748 |
AIC | 70611 |
ASHIKA | GOM-151 |
AUTLOG | FT2401 |
BLUEPRINT | ADBP800395 |
DELPHI | TC1307 |
DELPHI | TD580W |
FEBI | 22747 |
FEBI | 22866 |
FEBI | 22867 |
FIRST LINE | FCA6324 |
GSP | 511936 |
JAPANPAR | RU-151 |
JAPKO | GOJ151 |
JPG | 4040200900 |
KAVO PARTS | SCR-6516 |
KRAFT AUTO | 4235027 |
LEMFO | 29410 01 |
LEMFO | 29411 01 |
LEMFO | 30537 01 |
LEMFO | 35293 01 |
MAXGEAR | 72-1897 |
MAXGEAR | 72-1898 |
MAXGEAR | 72-1957 |
MAXGEAR | 72-3296 |
MAXGEAR | 72-3624 |
MEYLE | 16-14 610 0005 |
MEYLE | 36-16 010 0044 |
MEYLE | 36-16 050 0085 |
MEYLE | 36-16 050 0086 |
MOOG | NI-SB-2794 |
MOOG | NI-WP-2788 |
MOOG | NI-WP-2789 |
MOOG | RE-WP-2102 |
MOOG | RE-WP-2103 |
NIPPARTS | N4231029 |
NISSA | 54500 AX600 |
NISSA | 54501 AX600 |
NISSA | 54570 AX600 |
NISSA | 54570AX600 |
NTY | ZTP-NS-053A |
NTY | ZTP-NS-053B |
NTY | ZWD-NS-102 |
NTY | ZWD-NS-103 |
QUINTON HA | EMS8267 |
REINHOCH | RH14-2054 |
RENAU | 82 00 183 570 |
RENAU | 82 00 346 941* |
RENAU | 82 00 346 942* |
RENAU | 82 00 696 437 |
RENAU | 8200696347 |
RIDEX | 251T0457 |
RTS | 017-00406 |
RTS | 017-02385 |
RTS | 96-02385-1 |
RTS | 96-02385-2 |
SIDEM | 841613 |
SWAG | 60 92 2866 |
SWAG | 82 92 2747 |
SWAG | 82 92 2750 |
SWAG | 82 92 2867 |
Stark | SKTA-1060458 |
TRISCAN | 8500 10823 |
TRISCAN | 8500 10824 |
TRISCAN | 8500 14533 |
TRISCAN | 8500 14534 |
TRW | JBU727 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Tuleje wahacza to elementy składowe wahacza układu zawieszenia samochodowego, które montuje się w celu wytłumienia drgań przenoszonych z drogi, po której porusza się pojazd. Tuleje to niestety najczęściej zużywające się elementy zawieszenia samochodowego. Zła kondycja polskich dróg sprawia, że trwałość tulei oscyluje w granicach zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
Do zużycia eksploatacyjnego tulei wahacza dochodzi na skutek wyrabiania się gumy. Tuleja po prostu dostaje zbyt dużego luzu. Objawia się to uporczywym stukaniem podczas pokonywania nierówności a także szarpaniem podczas ruszania samochodem. Ponadto samochód znacznie gorzej się prowadzi i można zauważyć na oponach samochodowych nierówne zużycie bieżnika na skutek utraty prawidłowej geometrii kół.
Tuleje wahacza warto wymieniać zawsze parami – podobnie jak w przypadku pozostałych części układu zawieszenia. Szybko może okazać się bowiem, że za jakiś czas trzeba będzie wymienić tuleję po drugiej stronie osi samochodu. Po za tym wymiana tulei do kosztownych nie należy, no chyba, że w przypadku tych niewymiennych, gdzie trzeba wymienić po prostu cały komplet wahacza zawieszenia.
Nowe tuleje wahacza powinny być przede wszystkim wysokiej jakości i wytrzymałe, dlatego nie warto przesadnie oszczędzać na ich zakupie. Warto skorzystać z naszej oferty. Zapewniamy części zamienne najlepszych marek, dające kierowcy gwarancję niezawodności na długi czas.