Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uszczelka tłoczka hamulcowego BUDWEG CALIPER 184607

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
184607
Uszczelka tłoczka hamulcowego BUDWEG CALIPER 184607
  • Uszczelka tłoczka hamulcowego BUDWEG CALIPER 184607 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
BUDWEG CALIPER
Lokalizacja w aucie:
z przodu, z lewej, z prawej, oś przednia, z lewej
EAN:
5705444201710
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:
46/52
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pojedyncze czesci 184607 firmy BUDWEG CALIPER

Parametry:
  • Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 46/52

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pojedyncze czesci 184607 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Czym jest profil opony? Jaki wybrać do swojego auta?

Czym jest profil opony? Jaki profil wybrać do swojego auta i czym warto się kierować przy tym wyborze?

Choć kojarzony jest głównie z estetyką auta i jego tuningiem wizualnym, w rzeczywistości profil opony to jeden z kluczowych parametrów wpływających na komfort jazdy, bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także na wydajność i trwałość samego pojazdu. Czy Wasz ulubiony profil opony w każdym z tych aspektów jest dla Was odpowiedni? Czym faktycznie jest ten profil, jakie są jego rodzaje i jak należy je dopasowywać do potrzeb swoich i swojego pojazdu?

czytaj więcej >
Obowiązek zmiany opon w Polsce 20024/2025

Obowiązek zmiany opon w Polsce w sezonie 2024/2025. Co warto o tym wiedzieć?

Temat obowiązkowej zmiany opon w naszym kraju przewija się od lat, choć głównie w mediach. Praktycznie co roku pojawiają się artykuły zdające się sugerować, że już teraz coś w tej kwestii może się zmienić. Czy faktycznie może? Na ile uzasadnione jest rozpoczynanie dyskusji o wprowadzaniu obowiązku zmiany opon w Polsce już na przełomie 2024/2025 roku?

czytaj więcej >
Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >
Kontrolka ciśnienia opon świeci? Sprawdź co zrobić. Czy można ją wyłączyć?

Co należy zrobić, gdy zapali się kontrolka ciśnienia opon w samochodzie? Czy można ją samodzielnie wyłączyć?

Zmieniliście opony z letnich na zimowe i na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka ciśnienia w oponach? Spokojnie, coś podobnego to standard. Kontrolka ciśnienia w oponach zapala się niemal zawsze po takiej wymianie i całkiem często przy kilku innych okazjach? Co bywa przyczyną jej pojawienia się? Co zrobić, gdy już się pojawi i przede wszystkim czy można ją samodzielnie wyłączyć?

czytaj więcej >

Pojedyncze czesci

Zacisk hamulcowy to urządzenie bezpośrednio odpowiedzialne za dociśnięcie klocków hamulcowych do tarczy. Zamontowane jest na zwrotnicy i składa się z wielu rozmaitych części. Współpraca sprawnych pojedynczych części zacisku hamulcowego jest niezbędna dla poprawnej pracy układu hamulcowego.

Standardowy zacisk hamulcowy to konstrukcja składająca się z obudowy przymocowanej do wspornika, który to jest nieruchomo przytwierdzony do zwrotnicy. Wspornik jest również miejscem mocowania klocków hamulcowych. Najważniejszą częścią zacisku hamulcowego jest natomiast tłok. W przypadku zacisku pływającego występuje tylko jeden, natomiast w zacisku stałym są dwa tłoki umieszczone po dwóch stronach tarczy hamulcowej. Impuls, zwykle w postaci sprężenia płynu hamulcowego, wprawia w ruch tłoki, które się wysuwają i wymuszają ruch klocków hamulcowych. W zaciskach stałych w dociskaniu klocka do tarczy bierze udział również trzpień prowadzący.

Istotne pojedyncze części zacisku hamulcowego to rozmaite sprężyny. Ze względu na prostotę budowy często ich znaczenie bywa lekceważone. Natomiast bez sprawnie funkcjonujących sprężyn nacisk tłoka na klocki hamulcowe w zacisku pływającym nie przyniósłby pożądanych skutków. Ponadto, większość zacisków hamulcowych wyposażonych jest w sprężynowe ograniczniki znajdujące się pomiędzy klockami.

Pojedyncze części zacisku hamulcowego mogą ulegać rozmaitym uszkodzeniom. Wspomniane sprężyny ulegają rozprężeniu, dochodzi też do poluzowania łączenia między obudową, a wspornikiem, czy zużycia tłoka. Ponadto, zagrożeniem dla sprawności zacisku hamulca jest wszelkiego rodzaju zanieczyszczenie. Zacisk wymaga również odpowiedniego smarowania, dla minimalizacji siły tarci wytwarzanej pomiędzy poszczególnymi elementami, podczas pracy tego urządzenia.

BUDWEG CALIPER

Budweg Caliper to firma motoryzacyjna obecna na rynku od 1978 roku. Przedsiębiorstwo zostało założone w Danii i do dzisiaj oparte jest na duńskim kapitale. Firma zajmuje się regeneracją części samochodowych, a konkretnie zacisków hamulcowych. Od początku swojej działalności przedsiębiorstwo jest bardzo mocno wyspecjalizowane. Całość oferty stanowią jedynie zaciski hamulcowe oraz zestawy naprawcze do zacisków. Niemniej jednak w katalogu znajduje się ponad 4500 pozycji. Tym samym częśći Budweg Caliper zaspokajają potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Zaciski hamulcowe Budweg Caliper to elementy przeznaczone do samochodów produkcji europejskiej i azjatyckiej. Regeneracja części przebiega według najwyższych standardów, dzięki czemu produkt końcowy nie odbiega jakością od większości części oryginalnych. Jednocześnie proces produkcji jest przyjazny środowisku, na co firma zwraca szczególną uwagę. Sama regeneracja jest procesem o wiele korzystniejszym dla środowiska niż produkcja nowych części. Dodatkowo części Budweg Caliper powstają z zastosowaniem rozwiązań proekologicznych. Dzisiaj firma Budweg Caliper należy do ścisłego grona liderów w obszarze swojej działalności.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze