- Parzyste numery artykułów: 180924
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Materiał: Żeliwo
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Ciężar [kg]: 2,354
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-37-009 |
A.B.S. | 630291 |
A.Z. Meist | AZMT-44-023-1571 |
A.Z. Meist | AZMT-44-025-1039 |
ABAKUS | 131-04-083 |
ABE | CZH1350 |
ABTEX | ABC1149L |
APEC | BCA1241 |
APEC | LCA596 |
APEC | LCA596N |
ASAM | 75788 |
ASHUKI | PAL4-1009 |
ATE | 24.3384-1777.5 |
ATI | E4416 |
AUDI | 5K0 615 423 |
AUDI | 5K0 615 423 X |
AUTO-SPEED | 290CA00067 |
AUTOFREN S | D41826 |
AUTOFREN S | D41827C |
AUTOFREN S | D41827LK |
AUTOFREN S | DAC0005 |
Axia | 394416 |
BENDIX | 593452 |
BOSCH | 0 986 134 203 |
BRAKE ENG | CA3046 |
BRAXIS | AG1439 |
BRAXIS | AG3050 |
BRAXIS | AT1084 |
BREMBO | F 85 290 |
BSG | BSG 90-245-043 |
BUDWEG | 344416 |
COMLINE | CBC109L |
Caliper EP | C1117L |
Caliper EP | NB-C1117L |
DA SILVA | ET8185 |
DACO Ger | BA0224 |
DEPA | ET74416 |
DRI | 4196910 |
EAI | 2275065 |
EGT | 441029EGT |
ELSTOCK | 86-1996 |
ERABENELUX | BC54416 |
ERT | 401798 |
ERT | 401799 |
ERT | 401799LK |
ERT | 401799RK |
ERT | 450005 |
ESEN SKV | 23SKV983 |
ESEN SKV | 23SKV983 BLACK |
ESEN SKV | 23SKV983 RED |
ESEN SKV | 23SKV983 YELLOW |
ESEN SKV | 67SKV880 |
EUROBRAKE | 53012147341 |
FAI | FPCA157L |
FEBEST | 2376-5K1R-KIT |
FEBEST | 2377-162RLH |
FENOX | CRK1027 |
FENOX | CRK1151 |
FERODO | FCL695001 |
FREMAX | FBC1149L |
FRENKIT | 738115 |
FTE | 9290627 |
FTE | 9298125 |
FTE | RX3898221A0 |
Frankberg | 5481FB0003143 |
Frankberg | 5481FB0003144 |
GH | GH-459956V |
GIRLING | 71031136 |
GR | WW6217 |
HART | 057 346 |
HBJAKOPART | J3210823 |
HELLA | 8AC 355 398-061 |
HELLA | 8AN 355 798-061 |
HELLAPAGID | 8AC 355 398-061 |
HELLAPAGID | 8AN 355 798-061 |
JPG | 1162009070 |
JPN | 21H9055-JPN |
JURATEK | JCA1149L |
KAMOKA | JBC1007 |
KAWE | 344416 |
LAUBER | 77.2874 |
LYNXAUTO | BC-0116 |
LYNXAUTO | BC-2028 |
LYNXAUTO | BC-4099 |
LYNXAUTO | BC-6095 |
MAPCO | 4814 |
MASUMA | MBC-0088 |
MAXGEAR | 27-0628 |
MAXGEAR | 27-0672 |
MAXGEAR | 82-0511 |
MAXTECH | 6472072 |
MAXTECH | 6672072 |
MAXTECH | 70160057 |
MAXTECH | 70180332 |
MAXTECH | 70200261 |
MDR | EUB-12147341 |
METZGER | 6250009 |
METZGER | 6260009 |
MJ Allen A | NBC7052L |
MOTAQUIP | VBC208L |
MTR | 12134283 |
MTR | 12192283 |
MTR | 12196488 |
NAPA | NCA1093 |
NK | 2147341 |
NTY | HZT-VW-038 |
NTY | HZT-VW-038A |
Neocom | 0830110 |
Neocom | 0830110N |
OPTIMAL | BC-1006L |
OSSCA | 41960 |
Omnicraft | 2447066 |
PROFIT | 5007-3112 |
ProfiPower | 4B2025L |
ProfiPower | 9B3011 |
QUINTON HA | QBS8377 |
RAP BRAKES | R-K0021 |
RE-EX | 506-05966 |
REMANTE | 012-001-000168R |
REMSA | 9030461 |
REMY | DC79500 |
RIDEX | 78B0377 |
RIDEX | 78B0377R |
SBS | 13012147341 |
SEAT | 5K0 615 423 |
SEAT | 5K0 615 423 X |
SERA | 3275065 |
SERCORE | 23CA1116 |
SHAFTEC | BC7064 |
SHAFTEC | SBC1056L |
SKODA | 5K0 615 423 |
SKODA | 5K0 615 423 X |
SNRA | 1275065 |
STARTCAR | 6275065 |
STELLOX | 05-90621-SX |
Stark | SKBC-0460376 |
TECDRIVE | TET0184 |
TEXTAR | 38241400 |
TMI | BR005966 |
TOPRAN | 631 439 |
TRIALLI | CF 002166 |
TRIALLI | RCF 052315 |
TRIALLI | RCF 052316 |
TRISCAN | 8170 344416 |
TRISCAN | 8175 29207 |
TRW | BHN1136E |
VEGE | 22614303 |
VW | 5K0 615 423 |
VW | 5K0 615 423 X |
YSPARTS | YS-BC0983 |
ZEKKERT | BR-1539 |
ZEKKERT | BR-2122 |
ZPY | 5K0 615 423 |
vika | 66151738901 |
vika | 66151739101 |
vika | 66981701601 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.