- Parzyste numery artykułów: 8175 24234
- Średnica tłoka [mm]: 36
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
- Do przewodu o średnicy [m]: 6,0
- Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 240
- System hamulcowy: LUCAS
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 522311 |
ATE | 24.3367-1707.5 |
ATE | 24.3367-1707.7 |
BENDIX | 591412 |
BENDIX | 694461B |
BOSCH | 0 986 473 474 |
BRAKE ENG | CA2486 |
BREMBO | F59144 |
DELCOREMY | DC73274 |
DENCKERMAN | B190243L |
DRI | 4184100 |
EAI | 2375303 |
ELSTOCK | 86-0814 |
ESEN SKV | 23SKV267 YELLOW |
FEBI | 178184 |
FTE | 9290432 |
FTE | RS369805A0 |
FTE | RX369805A0 |
HELLAPAGID | 8AC355382131 |
KAWE | 343274 |
MAPCO | 4662 |
MAXGEAR | 82-0077 |
METZGER | 6250027 |
METZGER | 6260027 |
NK | 2136235 |
OPEL | 5 42 475 |
OPEL | 93179156 |
OPEL | 95520109 |
SBS | 13012136235 |
TEXTAR | 38038500 |
TRISCAN | 8170343274 |
TRW | BHR148 |
TRW | BHR148E |
VAUXH | 93179156 |
VEGE | 22414303 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.