- Materiał: Żeliwo
- Ograniczenia producenta: BENDIX
- Średnica 1 [mm]: 48
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Parzyste numery artykułów: BHV327E
Dodaj opinię
(01.10.2024)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHS1206E
(12.02.2021)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHN317
(18.12.2020)
Zaciski TRW kupiłem z polecenia kolegi, który też ma je z tego sklepu. Sklepu wcześniej nie znałem, teraz za każdym razem tutaj kupuje i polecam znajomym. To duża wygoda, nie trzeba chodzić po sklepach, wszystko w jednym miejscu. Polecam!!
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHZ973E
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | LCA310 |
ATE | 24348117355 |
ATI | E2668 |
BENDIX | 694095B |
BOSCH | 0 204 103 580 |
BOSCH | 0 986 134 020 |
BRAKE ENG | CA1714 |
BREMBO | F85146 |
BUDWEG | 342668 |
DA SILVA | ET7167 |
DELCOREMY | DC82668 |
DELPHI | LC7531 |
DRI | 3163400 |
ELSTOCK | 82-0643 |
ERABENELUX | BC62668 |
FERODO | FCL694095 |
FTE | RS489837A0 |
FTE | RX489837A0 |
GIRLING | 7110326 |
GR | SE6035 |
GR | WW6113 |
HELLA | 8AC 355 387-651 |
HELLAPAGID | 8AC 355 387-651 |
JURID | 694095J |
KAWE | 342668 |
METZGER | 6250013 |
NK | 214757 |
OPTIMAL | BC-1217L |
PAGID | 75845 |
QUINTON HA | QBS4361 |
REMSA | 9017141 |
REMY | DC82668 |
REMY | RAB93779 |
SBS | 1301214757 |
SEAT | 6N0 615 123 B |
SKODA | 6N0 615 123 B |
SPIDAN | 402668 |
TEXTAR | 38062300 |
TRISCAN | 8170342668 |
UBD | 52479 |
UBD | 54562 |
VW | 6N0 615 123 B |
ZIMMERMANN | 600.1.10090 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zacisk hamulcowy LAUBER 75.2310 | LAUBER | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy LAUBER 75.2704 | LAUBER | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy TMI BR002561 | TMI | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy FTE 9291399 | FTE | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy KAWE 342668 | KAWE | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy KAWE 342474 | KAWE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.