- Materiał: Aluminium
- Wymiar wewnętrzny gwintu od strony ssącej: 11
- Wymiar wewnętrzny gwintu od strony ssącej: 16
- Wymiar wewnętrzny gwintu od strony ciśnienia: 14
- Opcja wyposażenia: FIRST FIT
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKS DASIS | 840005N |
AUTOAIR G | 221039 |
AVA | FD1380 |
BH SERVICE | 8UW351239321 |
DELPHI | TSP0585009 |
DENSO | DVE10001 |
DIEDERICHS | DCE1037 |
FISPA | 42039 |
FORD | 1019678 |
FORD | 1528758 |
FORD | 1564136 |
FORD | 6141463 |
FORD | 6807478 |
FORD | 7062315 |
FORD | 93GW19847AB |
FORD | 93GW19849AA |
FORD | 93GW19849AB |
FORD | 95NW19849AB |
FORD | 95NW19849AC |
FORD | 95NW19849AD |
FRIGAIR | 43130906 |
HC-PARTS | 260536 |
MAHLE | AVE98000P |
MEATDORIA | K42039 |
NRF | 38399 |
SEAT | 7M0820679A |
SEAT | 7M3820679A |
THERMOTEC | KTT140002 |
TOPRAN | 110730 |
VALEO | 509688 |
VEMO | V15770005 |
WAECO | 8881100051 |
WEZEL | 18001380 |
FORD
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
By układ klimatyzacji w samochodzie funkcjonował prawidłowo musi dojść do rozprężania czynnika chłodniczego. Za prawidłowy przebieg tego procesu w większości systemów klimatyzacji samochodowej odpowiada zawór rozprężny.
Zawór rozprężny to element termostatyczny, który reguluje poziom napełnienia parownika czynnikiem chłodniczym w zależności od obciążenia cieplnego w układzie klimatyzacji samochodu. Ten rodzaj regulacji to absolutna konieczność ze względu na różnorodne warunki pracy całego systemu.
Regulowany przepływ czynnika chłodniczego zapobiega m.in. awarii i przedwczesnemu zużyciu parownika czy też sprężarki a więc rola zaworu rozprężnego jest nieoceniona nie tylko dla prawidłowego funkcjonowania układu klimatyzacji ale także dla uniknięcia usterek poszczególnych części, współpracujących w systemie klimatyzacji samochodowej.
Niewydajna praca układu klimatyzacji samochodowej to nie tylko wina kompresora. Stosunkowo słabe chłodzenie może być także wynikiem przytkanego zaworu rozprężnego, który przepuszcza do parownika zbyt małe ilości czynnika chłodniczego. Dlatego zawór klimatyzacji nie powinien być nigdy pomijany we wstępnej diagnozie nieefektywnego funkcjonowania układu.
Zapchanie się zaworu rozprężnego i w efekcie zaburzenia przepływu czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji należy jak najszybciej naprawić. Wymienić trzeba będzie filtr osuszacz oraz właśnie zawór rozprężny.
Nissens to firma motoryzacyjna , która specjalizuje się w opracowywaniu oraz produkcji części do układów chłodzenia oraz klimatyzacji. Przedsiębiorstwo produkuje zaawansowane technologicznie auto części, dedykowane samochodom osobowym, dostawczym oraz ciężarowym. Wysoka jakość części jest potwierdzona odpowiednimi certyfikatami (TS 16494, ISO 14001, ISO 9001).
Podejście firmy Nissens do procesu produkcji poszczególnych części samochodowych różni się nieco od konkurencji. Przedsiębiorstwo kładzie ogromny nacisk na rozwój centr badawczych, gdzie opracowuje się innowacyjne technologie z dziedziny motoryzacji. Posiadanie kilkunastu laboratoriów badawczych pozwala zapobiegać defektom oferowanych części, sprawiając tym samym, że to jedna z najbardziej zaufanych marek w branży motoryzacyjnej.
Wysoki poziom jakości wykonania oraz niezawodność najlepiej oddaje fakt, że Nissens dostarcza części samochodowe na pierwszy montaż do wielu renomowanych marek samochodowych produkcji amerykańskiej, europejskiej oraz azjatyckiej. Z części Nissens skorzystali m.in. Ford, Porsche, Land Rover, BMW, Jaguar, Peugeot, Saab, Dodge, Infiniti i Lexus. Ponadto marka dostarcza części samochodowe na niezależny rynek części zamiennych.
Pełny katalog Nissens obejmuje ponad 12 tysięcy samochodowych części zamiennych, których cechy odpowiadają parametrom oryginalnych odpowiedników stosowanych na wyposażeniu fabrycznym. Informacje zwrotne od właścicieli samochodów potwierdzają tę niezawodność i wysoką odporność na zużycie.