- Lokalizacja w aucie: Od strony czołowej
- Wykonanie łańcucha: Simplex
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ilość ogniw łańcucha: 86
- Ilość ogniw łańcucha: 70
- Dla numeru OE: 11 31 8 515 699 S2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 59010Set |
Aslyx | AS-521223 |
BBR | 001-10-23537 |
BBR | 001-10-23541 |
BBR | 001-10-27841 |
BGA | TC0900K |
BMW | 11 31 8 515 699 |
BMW | 11 31 8 515 699 S2 |
BMW | 11 31 8 570 649 |
BMW | 11 31 8 570 649 S3 |
BMW | 11 31 8 586 699 |
BMW | 11 31 8 586 699 S2 |
BMW | 13 52 7 797 905 |
BMW | 13 52 7 797 905 S2 |
BMW | 13 52 8 573 158 |
BMW | 13 52 8 573 158 S3 |
BMW | 13 52 8 573 159 |
BMW | 13 52 8 573 159 S3 |
BMW | 13 52 8 589 971 |
BMW | 13 52 8 589 971 S2 |
BMW | 13 52 9 886 258 |
BMW | 13 52 9 886 258 S2 |
BOGAP | B1310105 |
BOGAP | B1328112 |
CONTI | TC1013K1 |
DAYCO | KTC1059 |
DAYCO | KTC1100 |
ESEN SKV | 21SKV122 |
ESEN SKV | 21SKV174 |
ESEN SKV | 21SKV196 |
ESEN SKV | 21SKV199 |
FAI | TCK333 |
FAI | TCK350 |
FARE SA | 12745 |
FREY | 821801003 |
GOOM | TCK-0006 |
IJS GROUP | 40-1027FK |
IJS GROUP | 40-1027FK/1 |
IJS GROUP | 40-1027K |
IJS GROUP | 40-1267FK |
IJS GROUP | 40-1268FK |
IJS GROUP | 40-1268K |
IJS GROUP | 40-1321FK |
IJS GROUP | 40-1336fk |
IMEX | IMX VKML 88005 |
INA | 559 0030 10 |
LUCAS | LKTC133-1 |
MAG | 341500000590 |
MAG | 341500000592 |
MAG | 341500000600 |
MASUMA | MGR-9006 |
MEC-DIESEL | 380683 |
MEC-DIESEL | 380830 |
MEC-DIESEL | 384198 |
MINI | 11 31 8 515 699 |
MINI | 11 31 8 515 699 S2 |
MINI | 11 31 8 586 699 |
MINI | 11 31 8 586 699 S2 |
MINI | 13 52 7 797 905 |
MINI | 13 52 7 797 905 S2 |
MINI | 13 52 8 589 971 |
MINI | 13 52 8 589 971 S2 |
MINI | 13 52 9 886 258 |
MINI | 13 52 9 886 258 S2 |
MOTIVE | GR93 |
MOTIVE | GR931 |
MOVIS | AST8950K |
MTR | 11741690 |
MTR | AVR_49507 |
OPENPARTS | TCK6009.00 |
PROCODIS F | KTC3823 |
PartsTec | PTA114-0061 |
PartsTec | PTA114-0130 |
RIDEX | 1123T0007 |
RIDEX | 1389T0062 |
RIDEX | 1389T0254 |
RIDEX | 571T0010 |
RUV | 3450038S |
SKF | VKML 88005 |
SONOVA | MKC00017 |
SWAG | 20 10 2040 |
Stark | SKTCK-2240252 |
Stark | SKTTC-1330009 |
TRICLO | 422165 |
TRICLO | 422170 |
VAICO | V20-10011 |
WILMINK | WG1807359 |
WILMINK | WG2008117 |
WXQP | 210711 |
at autotei | at13372 |
at autotei | at13373 |
at autotei | at13374 |
iwis Motor | 59010Set |
iwis Motor | 59107Set |
iwis Motor | 59127Set |
iwis Motor | 59128Set |
iwis Motor | 59170 |
iwis Motor | 59230 |
iwis Motor | 59273 |
iwis Motor | 59275 |
iwis Motor | 59801Set |
iwis Motor | 59802Set |
iwis Motor | 59811Set |
iwis Motor | 59833Set |
iwis Motor | 70004Set |
iwis Motor | 71638Set |
BMW
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.