- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Średnica [mm]: 38
- System hamulcowy: BENDIX-BOSCH
- Specyfikacja: WITH MECHANISM
- Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
- Dla numeru OE: 1133215
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Zestaw naprawczy zacisku hamulca ERT 400652 | 400652 |
1 szt. | Tłoczek zacisku hamulca ERT 150198RK | 150198RK |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 621481 |
ABS | 621482 |
ABS | 630051 |
ABS | 630052 |
ABS | 630061 |
ABS | 630062 |
ATE | 24.3384-1713.5 |
ATE | 24.3384-1713.7 |
ATE | 24.3384-1714.5 |
ATE | 24.3384-1757.5 |
ATE | 24.3384-1758.5 |
ATE | 24.3384.1714.7 |
AUTOFREN S | D41168RK |
BENDIX | 694081B |
BENDIX | 694082B |
BENDIX | 694277B |
BENDIX | 694278B |
BENDIX | 694398B |
BENDIX | 694399B |
BOSCH | 0 204 001 959 |
BOSCH | 0 204 001 960 |
BOSCH | 0 204 001 961 |
BOSCH | 0 204 001 962 |
BOSCH | 0 204 004 175 |
BOSCH | 0 204 004 176 |
BOSCH | 0 204 004 550 |
BOSCH | 0 204 004 551 |
BOSCH | 0 204 004 552 |
BOSCH | 0 204 004 553 |
BOSCH | 0 204 004 660 |
BOSCH | 0 204 004 661 |
BOSCH | 0 204 103 977 |
BOSCH | 0 204 103 978 |
BOSCH | 0 204 204 996 |
BOSCH | 0 204 204 997 |
BOSCH | 0 986 134 051 |
BOSCH | 0 986 134 094 |
BOSCH | 0 986 135 051 |
BOSCH | 0 986 135 094 |
BOSCH | 0 986 473 284 |
BOSCH | 0 986 474 284 |
BREMBO | F 24 100 |
BREMBO | F 24 101 |
BREMBO | F 24 110 |
BREMBO | F 24 111 |
BREMBO | F 68 094 |
BREMBO | F 68 095 |
BUDWEG | 342980 |
BUDWEG | 342981 |
BUDWEG | 343280 |
BUDWEG | 343281 |
BUDWEG | 343580 |
BUDWEG | 343581 |
BUDWEG | 344334 |
BUDWEG | 344335 |
CARDONE | 384057 |
CARDONE | 384058 |
CARDONE | 384226 |
CARDONE | 384227 |
CARDONE | 384455 |
CARDONE | 384456 |
CARDONE | 385764 |
CARDONE | 385765 |
DELCOREMY | DC72980 |
DELCOREMY | DC72981 |
DELCOREMY | DC73280 |
DELCOREMY | DC73281 |
DRI | 41.5991.0000 |
DRI | 41.7310.0000 |
DRI | 41.7510.0000 |
DRI | 42.5991.0000 |
DRI | 42.7310.0000 |
DRI | 42.7510.0000 |
FORD | 1 121 821 |
FORD | 1 121 850 |
FORD | 1 133 215 |
FORD | 1 133 216 |
FORD | 1 144 076 |
FORD | 1 144 077 |
FORD | 1 144 078 |
FORD | 1 144 079 |
FORD | 1 522 074 |
FORD | 1 522 076 |
FORD | 1121821 |
FORD | 1121822 |
FORD | 1121850 |
FORD | 1121851 |
FORD | 1126721 |
FORD | 1126962 |
FORD | 1130121 |
FORD | 1133215 |
FORD | 1133216 |
FORD | 1144076 |
FORD | 1144077 |
FORD | 1144078 |
FORD | 1144079 |
FORD | 1478338 |
FORD | 1478340 |
FORD | 1478420 |
FORD | 1478421 |
FORD | 1522074 |
FORD | 1522075 |
FORD | 1522076 |
FORD | 1522077 |
FORD | 1S71 2552 AE |
FORD | 1S71 2552 BE |
FORD | 1S71 2553 AE |
FORD | 1S71 2553 BE |
FORD | 1S712253AE |
FORD | 1S712552AA |
FORD | 1S712552AF |
FORD | 1S712552BC |
FORD | 1S712552BF |
FORD | 1S712553AA |
FORD | 1S712553AF |
FORD | 1S712553BC |
FORD | 1S712553BF |
FORD | 2041805 |
FORD | RM1S7J2552AC |
FORD | RM1S7J2552BC |
FORD | RM1S7J2553AC |
FORD | RM1S7J2553BC |
FORD | RM4S712552BB |
FRENKIT | 238807 |
FTE | RX3898147A0 |
FTE | RX3898148A0 |
FTE | RX389845A0 |
FTE | RX389846A0 |
FTE | RX389847A0 |
FTE | RX389848A0 |
HELLAPAGID | 8AC 355 383-531 |
HELLAPAGID | 8AC 355 383-541 |
HELLAPAGID | 8AC 355 383-551 |
HELLAPAGID | 8AC 355 383-561 |
NK | 2125145 |
NK | 2125146 |
NK | 212579 |
NK | 212580 |
SBS | 13012125145 |
SBS | 13012125146 |
SBS | 1301212579 |
SBS | 1301212580 |
TRW | BHN 375 |
TRW | BHN 376 |
TRW | BHN 377 |
TRW | BHN 378 |
TRW | BHN1072E |
TRW | BHN375E |
TRW | BHN376E |
TRW | BHN377E |
TRW | BHN378E |
FORD
|
JAGUAR
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
ERT to hiszpańska marka części samochodowych. Firma rozpoczęła działalność w 1972 roku. Pół wieku obecności na rynku pozwoliło nabrać doświadczenia oraz dopracować do perfekcji system produkcji. Części samochodowe ERT to głównie elementy układów hamulcowych. Firma zajmuje się również produkcją części skrzyń biegów i sprzęgieł. Do głównych produktów wyjeżdżających z fabryk hiszpańskiej firmy należą elementy gumowe oraz zestawy naprawcze. Przedsiębiorstwo wyspecjalizowało się w produkcji drobnych elementów, odpowiedzialnych za spójność układów. Jednak to nie wszystko. Nieustannie w katalogu pojawiają się nowe produkty. Dzisiaj części ERT to również hamulce postojowe oraz zaciski hamulcowe.
Firma ERT posiada duże doświadczenie, które wykorzystuje do ekspansji na rynki europejskie i nie tylko. Dzisiaj przedsiębiorstwo produkuje części w trzech lokalizacjach. Dwie fabryki znajdują się na terenie Hiszpanii, a jedna w Indiach. Centra dystrybucyjne producenta działają na całym świecie. Dzięki temu auto części ERT trafiają dzisiaj do sprzedaży w ponad 80 krajach. Producent już teraz posiada na rynku bardzo mocną pozycję, która wciąż jest umacniania.