- Wymiar gwintu: M12
- Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny wielokątny
- Skok gwintu [mm]: 1,25
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ELRING | 708.240 |
GLASER | T40318-00 |
TOYOT | 90910-02080 (14x) |
TOYOT | 90910-02081 (4x) |
VAG | J90 910 020 80 (14X) |
VAG | J90 910 020 81 (4x) |
VW | J90 910 020 80 (14x) |
VW | J90 910 020 81 (4x) |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.
Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.
Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.
Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.
Victor Reinz to niemiecka marka należąca do amerykańskiej grupy Dana Incorporated. Pod marką Victor Reinz produkowane są przede wszystkim uszczelniacze części silnika i jego mechanizmów. Ogromną część oferty stanowią masy uszczelniające Victor Reinz. Jednak w asortymencie znajdziemy również uszczelki głowicy, układu dolotowego czy turbosprężarki. Ponadto, producent zajmuje się także tworzeniem osłon termicznych.
Oferta marki Victor Reinz jest stale poszerzana. Znajdują się w niej standardowe uszczelki niezbędne w każdym samochodzie osobowym, jak również uszczelniacze o podwyższonej trwałości. Tym samym części samochodowe Victor Reinz z powodzeniem mogą być stosowane również w samochodach sportowych. Autoczęści Victor Reinz wyróżnia jakość, która stale jest podwyższana.
Pod marką Victor Reinz, Dana Incorporated produkuje elementy przeznaczone na rynek części zamiennych, jak również do pierwszego montażu. Każdego roku w ofercie części samochodowych i uszczelniaczy Victor Reinz pojawia się około 1000 nowych pozycji. Coraz większy asortyment produktów wymaga większej powierzchni magazynowej, co skłoniło korporację Dana do stworzenia kolejnego dużego magazynu w niemieckim Neu-Ulm. Przechowywane są w nim jedynie produkty desygnowane marką Victor Reinz.
Marka Victor Reinz jest znana kierowcom od 1993 roku, kiedy to stworzyło ją Dana Incorporated, zaraz po przejęciu Reinz Company. Właściciel marki Victor Reinz – Dana – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z główną siedzibą w Stanach Zjednoczonych. Firma prowadzi działalność w 25 krajach, zatrudniając niemal 25 000 pracowników. Roczne przychody firmy sięgają ponad 6 miliardów dolarów.