Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi od lat słynie z produkcji świetnych limuzyn oraz rodzinnych kombi, które budzą wiele pozytywnych emocji. Nie inaczej jest w przypadku modelu A6 C7, który zaprezentowany został światu w 2011 roku. Samochód ten zaprojektowany został według najnowszych i wciąż aktualnych trendów, dzięki czemu jego sylwetka wcale się nie zestarzała. Duży grill przedni, ostro narysowane linie, charakterystyczny kształt lamp stworzonych w oparciu o nowoczesną technologię LED oraz wiele ...