Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Od wielu lat obserwujemy dominację na rynku aut, które wpisują się w segment crossover. Istnieją jednak inne, również bardzo chętnie wybierane grupy pojazdów, a wśród nich na szczególną uwagę zasługują na pewno małe auta miejskie. Jest to świetna propozycja dla tych, którzy szukają niewielkich rozmiarów samochodów, które idealnie sprawdzą się w miejskiej dżungli podczas dojazdów do szkoły lub pracy. Wśród takich właśnie modeli należy wyróżnić Seata ...