Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Audi A6 to jedno z lepiej znanych i jednocześnie bardziej pożądanych aut należących do klasy premium, czyli autosegmentu E (segment samochodów pośrednich pomiędzy samochodami klasy średniej, a samochodami luksusowymi). Audi A6 jest definicyjnym wręcz przykładem aut klasy premium. Od początku charakteryzuje się klasyczną, niemal dystyngowaną linią, odpowiednimi gabarytami zapewniającymi przestrzeń i wysoki komfort jazdy oraz sporą mocą ukrytych pod maską jednostek napędowych. Przez kolejne ...