Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TRW do Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe TRW Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe BOSCH Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe A.B.S. Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe AISIN Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AUTOMEGA Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) AUTOMEGA
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe HART Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe ICER Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JPN Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe KAMOKA Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe LPR Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe NK Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROTINGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.9 (219 ocen)
Kod produktu:
GDB2126
dostępny
4.9 (219 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
GDB2126
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Ograniczenia producenta: ATE
Długość [mm]: 252,8
Wysokość [mm]: 98,8
Grubość [mm]: 16,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A0107/4523
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 378,00 zł
193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.9 (219 ocen)
Kod produktu:
GDB2158
dostępny
4.9 (219 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
GDB2158
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Szerokość [mm]: 194,2
Wysokość [mm]: 74
Grubość [mm]: 16,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy: Nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
System hamulcowy: Tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A0107/4659
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 450,00 zł
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Ranking klocków hamulcowych 2019. Najlepsze klocki na rynku

Ranking najlepszych klocków hamulcowych dostępnych w sklepie iParts.pl

Ilość i różnorodność dostępnych na rynku klocków hamulcowych potrafi przytłoczyć. Który model będzie w stanie zapewnić odpowiednią pracę hamulców? Jaki producent stanowi gwarancję bezpieczeństwa? Na ile cena klocków odpowiada ich jakości? Na te i inne pytania odpowiada przygotowany przez specjalistów iParts.pl ranking klocków hamulcowych. Sprawdźcie, w które z nich naprawdę warto zainwestować.

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze