Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Audi TT (8N3) 3.2 VR6 quattro coupe 250KM, 184kW, benzyna (2003.07 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Audi TT (8N3) 3.2 VR6 quattro coupe 250KM, 184kW, benzyna (2003.07 - 2006.06) LUK
Koło zamachowe EXEDY Audi TT (8N3) 3.2 VR6 quattro coupe 250KM, 184kW, benzyna (2003.07 - 2006.06) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Audi TT (8N3) 3.2 VR6 quattro coupe 250KM, 184kW, benzyna (2003.07 - 2006.06) KAWE
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF151
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF151
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania: 10
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMFS027
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS027
Liczba śrub: 10
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze