Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Citroën JUMPER Autobus 2.2 HDi 120 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Citroën JUMPER Autobus 2.2 HDi 120 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) LUK
Koło zamachowe AISIN Citroën JUMPER Autobus 2.2 HDi 120 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Citroën JUMPER Autobus 2.2 HDi 120 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) BLUE PRINT
Koło zamachowe EXEDY Citroën JUMPER Autobus 2.2 HDi 120 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Citroën JUMPER Autobus 2.2 HDi 120 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe OEM Citroën JUMPER Autobus 2.2 HDi 120 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) OEM
Koło zamachowe SACHS Citroën JUMPER Autobus 2.2 HDi 120 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Citroën JUMPER Autobus 2.2 HDi 120 Autobus 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) VALEO
Producent:LUK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0372 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0372 10
Jednostka:
sztuka
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania: 8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 16
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 5
Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1860,00 zł
1127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0120 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0120 10
Jednostka:
komplet
Liczba śrub: 8
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny Torx
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze