Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Fiat PUNTO EVO (199_) 1.4 16V (199AXW1A) liftback 135KM, 99kW, benzyna (2009.10 - 2012.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Fiat PUNTO EVO (199_) 1.4 16V (199AXW1A) liftback 135KM, 99kW, benzyna (2009.10 - 2012.02) LUK
Koło zamachowe AISIN Fiat PUNTO EVO (199_) 1.4 16V (199AXW1A) liftback 135KM, 99kW, benzyna (2009.10 - 2012.02) AISIN
Koło zamachowe KAWE Fiat PUNTO EVO (199_) 1.4 16V (199AXW1A) liftback 135KM, 99kW, benzyna (2009.10 - 2012.02) KAWE
Koło zamachowe VALEO Fiat PUNTO EVO (199_) 1.4 16V (199AXW1A) liftback 135KM, 99kW, benzyna (2009.10 - 2012.02) VALEO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0678 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0678 10
Jednostka:
sztuka
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 19
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 6
Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania: 6,0
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1505,00 zł
885,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836739
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836739
Jednostka:
sztuka
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Liczba otworów do mocowania: 6
Ciężar [kg]: 9,52
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2033,00 zł
1232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0169 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0169 10
Jednostka:
komplet
Liczba śrub: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDE-MB20
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDE-MB20
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2249,00 zł
1363,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF516
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF516
Jednostka:
sztuka
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3038,00 zł
2025,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze