Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FAG do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Łożysko koła SKF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SKF
Łożysko koła OEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OEM
Łożysko koła SNR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SNR
Łożysko koła TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DRIVE + Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DRIVE +
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FAG
Łożysko koła FAST Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FAST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GSP
Łożysko koła IJS GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) IJS GROUP
Łożysko koła MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NK
Łożysko koła NPS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NPS
Łożysko koła NSK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMA
Łożysko koła VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22)
Kod produktu:
713 6111 50
dostępny
5.0 (22)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6111 50
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  136,50
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  85,00
Do 100 dni na zwrot
327,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Łożysko koła FAG

Początki firmy FAG sięgają blisko 120 lat wstecz, do roku 1883. Wówczas Friedrich Fisher w Schweinfurcie opracował młyn do szlifowania kulek i zapoczątkował przemysłową produkcję kolek łożyskowych FAG. Firma z czasem poszerzała swoją ofertę. Od 2001 roku FAG należy do Grupy Schaeffler i oferuje produkty zarówno na rynek motoryzacyjny, jak i dla lotnictwa, ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze