Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy RAVENOL do Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Olej silnikowy EUROREPAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) EUROREPAR
Olej silnikowy MOTUL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) MOTUL
Olej silnikowy CASTROL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) CASTROL
Olej silnikowy DR!VE+ Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) DR!VE+
Olej silnikowy EUROL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) EUROL
Olej silnikowy LIQUI MOLY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) LIQUI MOLY
Olej silnikowy NPS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) NPS
Olej silnikowy RAVENOL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) RAVENOL
Olej silnikowy SCT - MANNOL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) SCT - MANNOL
Olej silnikowy VAICO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) VAICO
Olej silnikowy VALVOLINE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1991.09 - 1995.01) VALVOLINE
Producent:RAVENOL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAVENOL
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1112110
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1112110
Jednostka:
sztuka
Olej: Olej półsyntetyczny
Specyfikacja: ACEA A3/B4
Klasa lepkości SAE: SAE 10W-40
Specyfikacja: API: CF
Specyfikacja: API SM
Specyfikacja: API SN
Przewyższa specyfikację: VW 500.00
Specyfikacja: MB-Freigabe 229.1
Specyfikacja: VW 501 01
Specyfikacja: VW 505 00
Dopuszczenie przez producenta: VW 505.00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RAVENOL
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1111139
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1111139
Jednostka:
sztuka
Olej: Olej syntetyczny
Specyfikacja: ACEA A1/B1
Klasa lepkości SAE: SAE 5W-30
Specyfikacja: ACEA A5/B5
Specyfikacja: API: SL + CF
Specyfikacja: API: CF
Specyfikacja: FORD WSS-M2C913-D
Specyfikacja: STJLR.03.5003
Przewyższa specyfikację: Fiat 9.55535-G1
Dopuszczenie przez producenta: Renault RN0700
Dopuszczenie przez producenta: Ford M2C913-D
Dopuszczenie przez producenta: STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RAVENOL
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1115101
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1115101
Olej: Olej syntetyczny
Specyfikacja: ACEA A3/B4
Klasa lepkości SAE: SAE 10W-50
Specyfikacja: API: SN
Specyfikacja: ACEA A3/B4-12
Przewyższa specyfikację: MB 229.1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Olej silnikowy

Porady z kategorii: Olej silnikowy

Oleje sportowe – zastosowanie i funkcje

Oleje sportowe – zastosowanie i funkcje

Na polskich drogach coraz częściej spotkać można pojazdy o dużej pojemności silnika. Ich konstrukcja różni się od konwencjonalnych silników. Charakteryzuje je precyzja wykonania oraz wysoka jakość wszystkich elementów składowych. Silniki tego typu zasługują na szczególną ochronę, nawet w ekstremalnych warunkach. Idealne smarowanie zapewniają im specjalne oleje sportowe. Co je charakteryzuje i czy warto je stosować?

czytaj więcej >
Co zrobić, gdy w silniku przybywa oleju?

Co zrobić, gdy w silniku przybywa oleju?

Od przybytku głowa nie boli – to powiedzenie na pewno nie sprawdza się w motoryzacji. A już szczególnie, gdy mówimy o prawidłowym poziomie oleju w silniku samochodu. Niedawno przybliżaliśmy Wam skutki eksploatacji silnika, w którym stan oleju jest znacznie przekroczony. Pora przyjrzeć się przyczynom. Te mogą być bardzo różne, ale zwykle oznaczają jedno – awarię, którą trzeba jak najszybciej usunąć.

czytaj więcej >
Oleje silnikowe klasy premium - kiedy warto je stosować?

Co dają nam oleje silnikowe klasy premium? Czy i kiedy warto je stosować?

Wiemy dobrze, iż bzdur wypisywanych lub wygadywanych na temat olejów silnikowych jest całe zatrzęsienie. Ich nagromadzenie sprawia, że macie prawo być mocno zdezorientowani za każdym razem, gdy przychodzi do kupna nowego oleju. Pora zacząć rozliczać się z całą tą dezinformacją, a zaczniemy od odpowiedzi na pytanie, czy warto inwestować w oleje klasy premium?

czytaj więcej >
Olej silnikowy do samochodu sportowego - jaki wybrać?

Czym charakteryzują się oleje silnikowe do samochodów sportowych? Jaki olej będzie najlepszy dla sportowej bryki?

Samochody sportowe różnią się od aut osobowych zarówno pod względem konstrukcyjnym, jak i z powodu ich innego domyślnego przeznaczenia oraz warunków pracy. Z uwagi na to wymagają one nieco innego oleju silnikowego, który będzie w stanie zapewnić odpowiednią ochronę nawet w ekstremalnych sytuacjach. Jakiego oleju powinniście więc używać w swoich sportowych brykach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze