Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN do Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) DAYCO
Pasek rozrządu DELPHI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) DELPHI
Pasek rozrządu EUROREPAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) EUROREPAR
Pasek rozrządu FAI AUTOPARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) FAI AUTOPARTS
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu FLENNOR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) FLENNOR
Pasek rozrządu GATES Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) GATES
Pasek rozrządu HUTCHINSON Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) HUTCHINSON
Pasek rozrządu KAVO PARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) KAVO PARTS
Pasek rozrządu MAPCO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) MAPCO
Pasek rozrządu NPS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) NPS
Pasek rozrządu OPTIBELT Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) ROULUNDS RUBBER
Pasek rozrządu SASIC Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) SASIC
Pasek rozrządu SCT - MANNOL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) SCT - MANNOL
Pasek rozrządu SKF Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) SKF
Pasek rozrządu SWAG Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) TOPRAN
Pasek rozrządu VEYANCE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) VEYANCE
Producent:FEBI BILSTEIN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10937
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
10937
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 22,0
Ilość zębów: 85
Ciężar [kg]: 0,09
Pasek: Z trapezowym profilem zębów
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10943
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
10943
Jednostka:
sztuka
Pasek: Z trapezowym profilem zębów
Szerokość [mm]: 20,0
Ilość zębów: 116
Ciężar [kg]: 0,11
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10938
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
10938
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 23,0
Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
Ilość zębów: 85
Pasek: Z trapezowym profilem zębów
Ciężar [kg]: 0,12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10944
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
10944
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 22,0
Ilość zębów: 116
Ciężar [kg]: 0,12
Pasek: Z trapezowym profilem zębów
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze