Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu HUTCHINSON do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Pasek rozrządu BREDA LORETT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BREDA LORETT
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Pasek rozrządu DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Pasek rozrządu DOLZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DOLZ
Pasek rozrządu EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROREPAR
Pasek rozrządu FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAI AUTOPARTS
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FLENNOR
Pasek rozrządu GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GATES
Pasek rozrządu HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HUTCHINSON
Pasek rozrządu MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Pasek rozrządu MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Pasek rozrządu OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OEM
Pasek rozrządu OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ROULUNDS RUBBER
Pasek rozrządu SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SASIC
Pasek rozrządu SCT - MANNOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SCT - MANNOL
Pasek rozrządu SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Pasek rozrządu SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SWAG
Pasek rozrządu TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Pasek rozrządu VEYANCE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEYANCE
Producent:HUTCHINSON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HUTCHINSON
0 (0 ocen)
Kod produktu:
114 HTDP 17
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HUTCHINSON
Kod:
114 HTDP 17
Jednostka:
sztuka
Ilość zębów: 114
Szerokość [mm]: 17,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HUTCHINSON
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113 HTDP 17
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HUTCHINSON
Kod:
113 HTDP 17
Jednostka:
sztuka
Ilość zębów: 113
Szerokość [mm]: 17,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze