Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu FLENNOR do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu DAYCO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) DAYCO
Pasek rozrządu BOSCH Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) BOSCH
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu BORSEHUNG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) BORSEHUNG
Pasek rozrządu FAI AUTOPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pasek rozrządu FLENNOR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) FLENNOR
Pasek rozrządu GATES Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) GATES
Pasek rozrządu HUTCHINSON Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) HUTCHINSON
Pasek rozrządu INA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) INA
Pasek rozrządu KAMOKA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) KAMOKA
Pasek rozrządu OEM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) OEM
Pasek rozrządu OPTIBELT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SASIC Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) SASIC
Pasek rozrządu SKF Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) SKF
Pasek rozrządu SWAG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI MultiFuel liftback 122KM, 90kW, Benzyna / etanol (2013.04 - obecnie) TOPRAN
Producent:FLENNOR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FLENNOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4579V
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
4579V
Ilość zębów: 163
Szerokość [mm]: 20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze