Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła CIFAM do Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAG
Piasta koła ABAKUS Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła CIFAM Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Piasta koła GSP Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) GSP
Piasta koła IPD Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Piasta koła LUCAS Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Piasta koła NTY Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKF
Piasta koła TRISCAN Bmw 5 Touring (G31) 520 d Mild-Hybrid xDrive Kombi 190KM, 140kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CIFAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
619-8233
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-8233
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica wewnętrzna [mm]: 60
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 140
Liczba otworów do mocowania: 5
Do 100 dni na zwrot
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
619-8210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-8210
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Liczba otworów do mocowania: 5
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 37
Szerokość [mm]: 73,6
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 140
Średnica wewnętrzna [mm]: 24
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze