Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPD do Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) BTA
Piasta koła DR!VE+ Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) DR!VE+
Piasta koła FAG Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) FAG
Piasta koła FEBEST Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) FLENNOR
Piasta koła GSP Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) GSP
Piasta koła HART Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) HART
Piasta koła IJS GROUP Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) IJS GROUP
Piasta koła IPD Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) IPD
Piasta koła KAWE Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) KAWE
Piasta koła LUCAS Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) LUCAS
Piasta koła MAPCO Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) MOOG
Piasta koła NK Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) NK
Piasta koła NSK Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) NSK
Piasta koła OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) RUVILLE
Piasta koła SBS Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) SBS
Piasta koła SIDAT Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) SIDAT
Piasta koła SNR Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) SNR
Piasta koła TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) TRISCAN
Piasta koła VAICO Citroën XM Break (Y3) 2.1 D 12V Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1991.11 - 1994.04) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-4008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-4008
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica zewnętrzna [mm]: 84,07
Średnica wewnętrzna [mm]: 44,99
Szerokość [mm]: 39
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-4030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-4030
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Średnica zewnętrzna [mm]: 110
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Szerokość [mm]: 17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze