Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DAYCO do Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAST Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) FAST
Piasta koła NTY Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) NTY
Piasta koła A.B.S. Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) BORG & BECK
Piasta koła DAYCO Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) DR!VE+
Piasta koła DYS Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) DYS
Piasta koła ESEN SKV Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) GSP
Piasta koła HART Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) HART
Piasta koła IJS GROUP Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) IPARTS
Piasta koła JPN Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) JPN
Piasta koła KAMOKA Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) KAMOKA
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAPCO Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) METZGER
Piasta koła MOOG Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) MOOG
Piasta koła NSK Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) NSK
Piasta koła OEM Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) OEM
Piasta koła OPTIMAL Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) SKF
Piasta koła SNR Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) SNR
Piasta koła SWAG Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) SWAG
Piasta koła VAICO Fiat TIPO (160_) 1.6 liftback 79KM, 58kW, benzyna (1988.03 - 1992.10) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DAYCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KWD1112
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KWD1112
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Ilość otworów wiertniczych: 35,00
Szerokość [mm]: 33,00
Średnica 2 [mm]: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KWD1018
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KWD1018
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Ilość otworów wiertniczych: 30,00
Szerokość [mm]: 61,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika ABS
Średnica 2 [mm]: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 223,00 zł
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze