Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JPN do Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BLUE PRINT Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła FAG Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FAG
Piasta koła A.B.S. Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) BTA
Piasta koła COMLINE Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DYS Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) DYS
Piasta koła ESEN SKV Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła FEBEST Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GENERAL RICAMBI Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) IPD
Piasta koła JPN Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) JPN
Piasta koła KAMOKA Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) KAWE
Piasta koła KOYO Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) KOYO
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NK Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła OYODO Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) OYODO
Piasta koła QUINTON HAZELL Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła SAKURA Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) SAKURA
Piasta koła SKF Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Lexus GX (URJ15_, GRJ15_) 460 4WD (URJ150) SUV 296KM, 218kW, benzyna (2010.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20L2070-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
20L2070-JPN
Szerokość [mm]:  67,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  44,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  92,00
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze