Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE do Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10)

Piasta koła A.B.S. Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) BENDIX
Piasta koła BTA Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) BTA
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) COMLINE
Piasta koła DAYCO Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) DAYCO
Piasta koła GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) GSP
Piasta koła METZGER Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) METZGER
Piasta koła MEYLE Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) MEYLE
Piasta koła MOOG Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) MOOG
Piasta koła NK Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) NK
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) RUVILLE
Piasta koła SKF Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) SKF
Piasta koła SNR Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) SNR
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S kabriolet (A217) AMG S 63 4-matic (217.478) kabriolet 585KM, 430kW, benzyna (2015.12 - 2017.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRUCKTEC AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
02.32.191
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
02.32.191
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  211 356 0000
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze