Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MOOG do Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła AL-KO Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) AL-KO
Piasta koła BENDIX Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) CIFAM
Piasta koła FAG Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) FAG
Piasta koła IJS GROUP Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) IJS GROUP
Piasta koła IPD Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) IPD
Piasta koła LUCAS Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) LUCAS
Piasta koła MAPCO Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) MAPCO
Piasta koła METALCAUCHO Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) METELLI
Piasta koła MOOG Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) NIPPARTS
Piasta koła NPS Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) NPS
Piasta koła OPTIMAL Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) RUVILLE
Piasta koła SNR Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NI-WB-11976
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
NI-WB-11976
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Ciężar [kg]: 0,36
Wysokość 1 [mm]: 15,494
Wysokość 2 [mm]: 16,764
Rodzaj połączenia: Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45,237
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 59,131
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 19,05
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 31,75
Długożć opakowania [cm]: 11
Szerokość opakowania [cm]: 10,5
Wysokość opakowania [cm]: 6,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze