Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAST do Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04)

Piasta koła FEBI BILSTEIN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Piasta koła SWAG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) SWAG
Piasta koła GSP Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) GSP
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) OPTIMAL
Piasta koła DYS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) DYS
Piasta koła EUROREPAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) EUROREPAR
Piasta koła FAST Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) FAST
Piasta koła FEBEST Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) FEBEST
Piasta koła HART Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) HART
Piasta koła JP GROUP Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) JP GROUP
Piasta koła JPN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) JPN
Piasta koła KAMOKA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) KAMOKA
Piasta koła KAWE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) METZGER
Piasta koła MOOG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) MOOG
Piasta koła NK Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) NK
Piasta koła NTY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) NTY
Piasta koła SKV GERMANY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) SKV GERMANY
Piasta koła TRISCAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) TRISCAN
Piasta koła VAICO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD Kombi 92KM, 67kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.04) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT23060
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT23060
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  1,59
Średnica wewnętrzna [mm]:  28
Średnica zewnętrzna [mm]:  128
Ilość otworów:  4
Średnica otworu [mm]:  108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  65
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze