Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ESEN SKV do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SWAG
Piasta koła DENCKERMANN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DENCKERMANN
Piasta koła FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) GSP
Piasta koła SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SKF
Piasta koła A.B.S. Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) BENDIX
Piasta koła BTA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) BTA
Piasta koła CIFAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) CIFAM
Piasta koła DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DR!VE+
Piasta koła DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) DYS
Piasta koła ESEN SKV Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FAST
Piasta koła FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) FEBEST
Piasta koła GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) HART
Piasta koła IJS GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) IPARTS
Piasta koła JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) JPN
Piasta koła KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) KAVO PARTS
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) METELLI
Piasta koła METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) METZGER
Piasta koła MOOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) MOOG
Piasta koła NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) NTY
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) RUVILLE
Piasta koła SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SASIC
Piasta koła SNR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) SNR
Piasta koła VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1992.08 - 1997.05) VAICO
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
29SKV447
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
29SKV447
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z przodu
Średnica otworu 1 [mm]: 108
Gwarancja: 4 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze