Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie)

Piasta koła HART Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HART
Piasta koła SKF Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SNR
Piasta koła A.B.S. Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BREDA LORETT Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DRIVE + Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DRIVE +
Piasta koła DYS Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DYS
Piasta koła EUROREPAR Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAG Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła IJS GROUP Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) IJS GROUP
Piasta koła KAVO PARTS Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAWE
Piasta koła LUCAS Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VAICO
Piasta koła VEMA Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) 2.0 BlueHDi 160 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
174941
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
174941
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Ciężar [kg]:  3,655
Szerokość [mm]:  64,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  30,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  80,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Do 100 dni na zwrot
284,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
102780
niedostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
102780
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  129
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Materiał uszczelnienia wargowego:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]:  3,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Do 100 dni na zwrot
320,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze