Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPD do Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SKF
Piasta koła A.B.S. Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) CIFAM
Piasta koła FAG Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FAG
Piasta koła FLENNOR Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FLENNOR
Piasta koła GSP Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) GSP
Piasta koła HART Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) HART
Piasta koła IPARTS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) IPARTS
Piasta koła IPD Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) IPD
Piasta koła KAWE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) KAWE
Piasta koła LUCAS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) LUCAS
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła METALCAUCHO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) METELLI
Piasta koła MOOG Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MOOG
Piasta koła NK Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) NK
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) RUVILLE
Piasta koła SASIC Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SASIC
Piasta koła SBS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SBS
Piasta koła SIDAT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SIDAT
Piasta koła SNR Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SNR
Piasta koła TRISCAN Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5026
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5026
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Średnica zewnętrzna [mm]: 84,02
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Szerokość [mm]: 36
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5014
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica zewnętrzna [mm]: 58
Średnica zewnętrzna [mm]: 47
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Średnica wewnętrzna [mm]: 25
Szerokość [mm]: 17
Szerokość [mm]: 15
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze