Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAST do Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) SKF
Piasta koła FAG Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) FAG
Piasta koła MEYLE Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) MEYLE
Piasta koła NTY Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) NTY
Piasta koła KAMOKA Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła MAXGEAR Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła OPTIMAL Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła ABAKUS Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) BENDIX
Piasta koła CIFAM Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DYS Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) DYS
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FAST Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) FAST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła HART Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) IPD
Piasta koła JP GROUP Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła JPN Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) JPN
Piasta koła KAWE Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) KAWE
Piasta koła METELLI Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) METZGER
Piasta koła MOOG Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) NK
Piasta koła NPS Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) NPS
Piasta koła NSK Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) NSK
Piasta koła QUINTON HAZELL Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła SWAG Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) VAICO
Piasta koła VEMO Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI coupe 110KM, 81kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) VEMO
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT21053
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT21053
Jednostka:
sztuka
Długość 1/Długość 2 [mm]: 715/715
Szerokość [mm]: 80
Projekt resora: Resor paraboliczny
Projekt resora: Resor piórowy
Ilość piór resorów: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze