Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAG do Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła AUTLOG Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) AUTLOG
Piasta koła BREDA LORETT Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EUROREPAR Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAG Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) IPD
Piasta koła KAVO PARTS Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) KAWE
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) SKF
Piasta koła SWAG Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Seat Mii (KF1, KE1) electric liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2020.01 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6109 50
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6109 50
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]: 35,00
Średnica zewnętrzna [mm]: 66,00
Szerokość [mm]: 37,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6109 40
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6109 40
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica zewnętrzna [mm]: 121,00
Średnica wewnętrzna [mm]: 28,00
Szerokość [mm]: 61,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 270,00 zł
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze