Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DOKUJI do Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła ESEN SKV Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła NTY Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) NTY
Piasta koła GSP Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) GSP
Piasta koła KAVO PARTS Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła A.B.S. Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła ACKOJA Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) ACKOJA
Piasta koła BIRTH Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) BIRTH
Piasta koła BLUE PRINT Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DOKUJI Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) DOKUJI
Piasta koła DR!VE+ Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAG Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBEST Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) FEBEST
Piasta koła HART Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła MEYLE Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NK Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) NK
Piasta koła NPS Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) NPS
Piasta koła NSK Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) NSK
Piasta koła OPTIMAL Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) SNR
Piasta koła TRISCAN Toyota PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) liftback 136KM, 100kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2008.06 - obecnie) TRISCAN
Producent:DOKUJI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DOKUJI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19J079064R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOKUJI
Kod:
19J079064R
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 55,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 30,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 74,0
Rodzaj zawieszenia: Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Ciężar [kg]: 2,880
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z piastą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 989,00 zł
565,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DOKUJI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19J079011F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOKUJI
Kod:
19J079011F
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem czujnika ABS
Szerokość [mm]: 62,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 27,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 82,0
Rodzaj zawieszenia: Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 2,650
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z piastą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1654,00 zł
973,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze