Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FLENNOR do Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła VIKA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VIKA
Piasta koła A.B.S. Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) AL-KO
Piasta koła BENDIX Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) BTA
Piasta koła CIFAM Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) CIFAM
Piasta koła DENCKERMANN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DR!VE+
Piasta koła DT SPARE PARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) DT SPARE PARTS
Piasta koła FAG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FAG
Piasta koła FLENNOR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) GSP
Piasta koła HART Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) HART
Piasta koła IPARTS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) IPARTS
Piasta koła IPD Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) IPD
Piasta koła JP GROUP Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) JP GROUP
Piasta koła KAWE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) LUCAS
Piasta koła MAPCO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METELLI
Piasta koła METZGER Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) METZGER
Piasta koła MOOG Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) MOOG
Piasta koła NK Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) NK
Piasta koła OPTIMAL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) RUVILLE
Piasta koła SBS Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SBS
Piasta koła SKF Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SKF
Piasta koła SNR Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) SNR
Piasta koła TOPRAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) TRISCAN
Piasta koła VAICO Vw LT 28-35 I Skrzynia (281-363) 2.7 D Skrzynia 65KM, 48kW, olej napędowy (1975.11 - 1980.01) VAICO
Producent:FLENNOR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FLENNOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FR191943
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FR191943
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Średnica zewnętrzna [mm]: 80
Szerokość [mm]: 26
Szerokość 2 [mm]: 22
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze