Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła HART do Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) AL-KO
Piasta koła AUTLOG Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) AUTLOG
Piasta koła BENDIX Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) BTA
Piasta koła COMLINE Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) DR!VE+
Piasta koła DYS Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) DYS
Piasta koła FAG Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) FLENNOR
Piasta koła GSP Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) GSP
Piasta koła HART Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) HART
Piasta koła IJS GROUP Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) IPARTS
Piasta koła IPD Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) IPD
Piasta koła JP GROUP Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) JP GROUP
Piasta koła KAWE Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LEMFÖRDER Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) LEMFÖRDER
Piasta koła LUCAS Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) METALCAUCHO
Piasta koła MEYLE Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) MEYLE
Piasta koła MOOG Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) MOOG
Piasta koła NK Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) NK
Piasta koła OPTIMAL Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) SBS
Piasta koła SKF Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) SKF
Piasta koła SNR Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) SNR
Piasta koła SWAG Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) SWAG
Piasta koła TRISCAN Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) TRISCAN
Piasta koła VAICO Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) VAICO
Piasta koła VIKA Vw TRANSPORTER T3 Skrzynia (24_, 25_) 2.1 Syncro Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
900 283
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
900 283
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Szerokość 1 [mm]: 19
Szerokość 2 [mm]: 17
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 62,02
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
903 007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
903 007
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość [mm]: 42
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Średnica zewnętrzna [mm]: 80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze