Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06)

Pompa hamulcowa FRENKIT Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa MEYLE Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) MEYLE
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) AISIN
Pompa hamulcowa ATE Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) BREMBO
Pompa hamulcowa BUGIAD Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) BUGIAD
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) MAPCO
Pompa hamulcowa NK Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) NK
Pompa hamulcowa REMSA Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 Hybrid Kombi 90KM, 66kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (1998.03 - 2000.06) VIKA
Producent:ATE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.2123-1717.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2123-1717.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  39,5
Długość 2 [mm]:  121,5
Do 100 dni na zwrot
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.2125-1712.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2125-1712.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  49,5
Długość 2 [mm]:  111,5
Do 100 dni na zwrot
731,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.2125-1713.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2125-1713.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Rozmiar gwintu 1:  1x M10x1
Rozmiar gwintu 2:  1x M12x1
Długość 1 [mm]:  49
Długość 2 [mm]:  111
Do 100 dni na zwrot
844,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze