Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 3 Touring (E30) 316 i Kombi 100KM, 73kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TRW
Producent:LPR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1867
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1867
Jednostka:
sztuka
Materiał: Żeliwo szare
Średnica tłoka 1 [mm]: 22,22
Wymiar gwintu: 10 X 1 (3)
Otwór - śr. 1 [mm]: 22,22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 583,00 zł
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1871
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1871
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: TRW
Średnica tłoka [mm]: 25,4
Wymiar gwintu: 10 X 1 (2)
Otwór o śr[mm]: 25,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 622,00 zł
336,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze