Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BORG & BECK do Ford 1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) ABE
Pompa hamulcowa ATE Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) NK
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Ford  1.8 Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1992.09 - 1995.01) VALEO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBM4657
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBM4657
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 23,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 581,00 zł
314,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze