Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FRENKIT do Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08)

Pompa hamulcowa FRENKIT Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 liftback 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) VALEO
Producent:FRENKIT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRENKIT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
123010
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
123010
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  23,8
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze